ख़ानगी स्कूल में हद से ज़्यादा फ़ीस की वसूली

निज़ामाबाद, ०५ जनवरी (सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़ ) निर्मला ह्रदया स्कूल के इंतिज़ामीया केख़िलाफ़ मुसलसल शिकायत किए जाने के बावजूद भी तलबा-ए-से ज़ाइद फ़ीस वसूल करने केख़िलाफ़ सी पी आई ऐम , ऐस एफ़ आई ने आज स्कूल में शदीद एहतिजाज करते हुए फीसों पर नज़र-ए-सानी करने का मुतालिबा किया और स्कूल इंतिज़ामीया केख़िलाफ़ डी ई ओ से शिकायत की। स्कूल के इंतिज़ामीया को हरासाँ करने की शिकायत करते हुए इस पी और कुलैक्टर से स्कूल इंतिज़ामीया ने नुमाइंदगी की है। तफ़सीलात के बमूजब सी पी आई एम के दण्डी वेंकटी ,नूरजहां, संधानी लता और दीगर ने आज निर्मला ह्रदया स्कूल पहुंच कर शदीद एहतिजाज करते हुए कहा कि ओलयाए तलबा-ए-की जानिब से मुसलसल नुमाइंदगी करने के बावजूद भी फीसों पर नज़र-ए-सानी क्यों नहीं की जा रही है कहते हुए प्रिंसिपल और अमले से शिकायत करने पर ज़बरदस्त तनाज़ा पैदा होगया । इत्तिला के मिलते ही IIIटाऊन पुलिस यहां पहुंच कर उन्हें गिरफ़्तार करने की कोशिश करने पर एहितजाजी यहां से डी य ओ ऑफ़िस चले गए ।

डी ई ओ ऑफ़िस पहुंच कर डी ई ओ राम कृष्णा राव से शिकायत करते हुए इस बारे में दरयाफ़त किया। जिस पर डी ई ओ ने बताया कि क़ानूनी तौर पर कार्रवाई की जा रही है । सी पी आई , ऐस एफ़ आई की मुसलसल हिरासाँ की शिकायत करते हुए सुजाता टीचर की क़ियादत में निर्मला ह्रदया के इंतिज़ामीया ने ज़िला कलेक्टर मिस्टर डी विरा प्रसाद और एस पी निज़ामाबाद मिस्टर रामा क्रिशना से शिकायत करते हुए कहा कि
मुसलसल दख़ल अंदाज़ी से स्कूल इंतिज़ामीया मुतास्सिर हो रहा है और इस का असर तलबा-ए-की तालीम पर पड़ रहा है और तलबा-ए-के मुस्तक़बिल को ख़तरा होने का इमकानात है लिहाज़ा उन क़ाइदीन केख़िलाफ़ कार्रवाई करने का मुतालिबा किया ।