ख़ालिद मुजाहिद के सरपरस्तों ने 6 लाख का मुआवज़ा ठुकरा दिया

जौनपूर 30 मई: ख़ालिद मुजाहिद के अरकान ए ख़ानदान ने उत्तरप्रदेश हुकूमत की तरफ से दिए गए 6 लाख रुपये मुआवज़ा को ठुकरा दिया। ख़ालिद मुजाहिद 18 मई को पुलिस तहवील में फ़ौत हुए थे।

26 मई को रियास्ती हुकूमत ने ख़ालिद मुजाहिद के अरकान ए ख़ानदान से वादा किया था कि वो उन्हें इंसाफ़ दिलाएगी। इस के अलावा हुकूमत ने 6 लाख रुपये की माली मदद का भी एलान किया था।

आज यू पी काबीना के वज़ीर पारसनाथ यादव ख़ालिद मुजाहिद के घर पहुंच कर उनके अरकान ए ख़ानदान को चेक हवाले किया लेकिन मुजाहिद के चाचा ज़हीर आलम फ़लाही ने ये चेक लेने से इनकार करते हुए कहा कि इस ख़ानदान का जो कुछ नुक़्सान हुआ है वो नाक़ाबिल तलाफ़ी है और इस का कोई मुआवज़ा नहीं हो सकता।

फ़लाही ने ये भी दावा किया कि हुकूमत ने उस वक़्त उनकी मदद नहीं की जब उसकी ज़रूरत थी। ज़िला नज़म-ओ-नसक़ के ओहदेदारों ने अरकान ए ख़ानदान को समझाने की लाख कोशिश की लेकिन वो नहीं माने।

ख़ालिद मुजाहिद बारह बंकी में 18 मई को उस वक़्त फ़ौत हुए थे जब उन्हीं केस की समाअत के बाद पुलिस क़ाफ़िला के ज़रीये जेल लेजारहे थे।

फ़ैज़आबाद की अदालत में समाअत के बाद उन्हें जेल लाया जा रहा था। वो दौरान-ए-सफ़र बीमार पड़ गए और जहां उन्हें दवाख़ाना मुंतक़िल किया गया तो डाक्टरों ने मुर्दा क़रार दिया।