ग़रीब अवाम की सेहत के तहफ़्फ़ुज़ के लिए तिब्बी कैंपस का एहतेमाम

ग़रीब अवाम की मुकम्मिल सेहतयाबी के लिए मुफ़्त तिब्बी कैंपस मुनाक़िद किए जा रहे हैं। ज़िला कलेक्टर एम वीरा बरहमया ने जुमेरात को बटी राजा राम कॉलोनी में अर्बन हेल्थ सेंटर में इदारा ख़ातमा शहरी ग़ुर्बत के ज़ेरे एहतेमाम मुनाक़िद किए गए।

मुफ़्त तिब्बी कैंप को कलेक्टर ने मेहमाने ख़ुसूसी की हैसियत से शिरकत की। इस मौके पर मुनाक़िदा मीटिंग में उन्होंने कहा कि ज़िला के तमाम अर्बन हेल्थ सेंटरस में मुफ़्त तिब्बी कैंपस मुनाक़िद किए जाऐंगे।

अवाम खासतौर पर ख़वातीन इस तिब्बी कैंपस से इस्तेफ़ादा करें माहौल की सफ़ाई से मुकम्मिल सेहत होगी। ज़िला में हर मंगल को स्वच्छ भारत प्रोग्राम को 1207 ग्राम पंचायतों में 326 वार्डस में मुनाक़िद किया जाएगा।

सुबह 6 बजे ता शाम 6 बजे तक होने वाले इस प्रोग्राम में अवाम रज़ाकाराना तौर पर शिरकत कर के कामयाब करने की ख़ाहिश की। रुकने असेंबली गनगोला कमलाकर ने कहा कि अवाम सेहत मंद हो तू ही मुल्क तरक़्क़ी करेगा।

मुफ़्त तिब्बी कैंपस ग़रीब अवाम के लिए नेअमत है। इस प्रोग्राम में मजलिस बलदिया कमिशनर कैशलुटकर मीपमा पी डी विजय लक्ष्मी अपोलो दवाख़ाना के सुपरिन्टेन्डेन्ट डॉ नागेश डी आई और डॉ अलीम कारपोरीटर वेंकटां-ओ-दीगर ने शिरकत की
.