ज़का अशर्फ़ बंगला देशी टीम के दौरा-ए-पाकिस्तान के मुताल्लिक़ पुरामीद

कराँची, १२ जनवरी ( एजैंसीज़) पाकिस्तान क्रिकेट बोर्ड के चेयरमैन ज़का अशर्फ़ ने कहा है कि अगर आई सी सी के क़ानून में गुंजाइश है तो पी सी बी स्पाट फिक्सिंग केस में सज़ा याफ़ता फ़ास्ट बोलर मुहम्मद आमिर को ज़हनी तौर पर मज़बूत बनाने को तैयार है ।

इसके लिए माहिर-ए-नफ़सीयत की ख़िदमात हासिल की जाएंगी । बंगला देश के दौरा-ए-पाकिस्तान पर उन्हों ने कहा कि वज़ारत-ए-दाख़िला ने पी सी बी को बम प्रफ़ू बसें फ़राहम करने की इजाज़त दे दी है । हालाँकि बंगला देश ने इस का मुतालिबा नहीं किया था ये हमारा फ़ैसला है ।

बंगला देश सैक्योरिटी टीम के हमराह पाकिस्तान आने वाला एक पुलिस अफ़्सर अप्रैल तक पाकिस्तान में रह कर सिक्योरिटी सूरत-ए-हाल को मॉनीटर करेगा । उम्मीद है कि बंगला देश बोर्ड तहरीरी मुआहिदे की पासदारी करते हुए अपनी टीम को पाकिस्तान भेजेगा ।

उन्हों ने कहा कि अगर आई सी सी के क़वानीन में गुंजाइश होतो मुहम्मद आमिर की सज़ा ख़तम होने के बाद पाकिस्तान टीम में इंतिख़ाब से क़बल इन का ईलाज माहिर-ए-नफ़सीयत से कराया जाएगा । पी सी बी ने टीम केलिए माहिरीन बुलाए थे ताकि आइन्दा कोई खिलाड़ी किसी के झांसे में ना आसके । आई सी सी ने इजाज़त दी तो फ़ार्म और फ़िटनेस की बुनियाद पर आमिर की टीम में शमूलीयत पर ग़ौर किया जा सकता है ।

मुहम्मद आमिर ने जो ग़लत काम किया है इस की कोई हिमायत नहीं करेगा ।

यही हमारा मौक़िफ़ है । चाहे कोई कितना बड़ा ही नाम क्यों ना हो पाकिस्तान को बदनाम करने वालों का साथ नहीं देंगे । अलबत्ता क़ानूनी पहलोओं का जायज़ा लेकर फ़ैसला करेंगे कि पाबंदी के दौरान आमिर की मदद कर सकते हैं या नहीं ।

ज़का अशर्फ़ ने कहा कि मैंने ओहदा सँभालने के बाद कोशिश की कि हिंदूस्तान के साथ रवाबित बहाल किए जाएं । चूँकि बोर्ड को वज़ारत-ए-ख़ारजा और दाख़िला से इजाज़त दरकार थी ।