ज़रूरत से ज़्यादा सरगर्म वज़ीर-ए-आज़म कोई चैलेंज नहीं : सुषमा स्वाराज

नई दिल्ली: वज़ीर-ए‍-ख़ारिजा सुषमा स्वराज ने आज दावे किया कि एक सरगर्म वज़ीर-ए-आज़म अपने साथीयों के लिए कोई चैलेंज नहीं होता और कहा कि वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी ने उन पर कोई पाबंदी आइद नहीं किए हैं बल्कि वो (सुषमा स्वाराज ख़ुद ज़रूरत से ज़्यादा सरगर्मी के मुज़ाहरा और तशहीर से दूर रहने के लिए आम तौर पर ख़ामोश और काम तक महिदूद रहते हुए लो प्रोफाईल को तर्जीह दे रही हैं।

सुषमा स्वराज ने ख़ारिजा पोलिसी के महाज़ पर गुज़िश्ता एक साल के दौरान एन डी ए हुकूमत की कामयाबियां बयान करने के लिए तलब करदा प्रेस कान्फ़्रेंस में कहा कि वो ख़ुद ग़ैर ज़रूरी तशहीर और ज़रूरत से ज़्यादा सरगर्म रहने के बजाय लो प्रोफाईल बरक़रार रखने को तर्जीह दे रही हैं।

क्योंकि उनके ओहदे के लिए यही ज़्यादा मौज़ूं है। सुषमा स्वाराज से सवाल किया गया था कि आया वज़ीर-ए-आज़म मोदी का ग़ैरमामूली सरगर्म रवैय्या कहीं उनके लिए चैलेंज तो नहीं है ? उन्होंने जवाब दिया कि एक सरगर्म वज़ीर-ए-आज़म अपने साथीयों के लिए चैलेंज नहीं बल्कि मुआविन-ओ-मददगार होता है।

सुषमा स्वाराज ने कहा कि एक टीम के अरकान के दरमियान नंबर एक , दो या तीन के लिए कोई मुसाबक़त नहीं होगी। टीम मुशतर्का तौर पर काम करती है। मुसाबक़त को टीम के अरकान में नहीं बल्कि हरीफ़ टीमों से होती है। मेरी टीम के तमाम अरकान नंबर एक की हैसियत से काम कररहे हैं और उनका काम बेहतरीन है।