ज़िमनी इंतिख़ाबात के बाद चीफ़ मिनिस्टर की तबदीली

कामारेड्डी, ०६: जनवरी (सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़)मुल्क भर में रिश्वत के ख़ातमा केलिए लोक पाल बिल बेहद ज़रूरी है लेकिन कांग्रेस हुकूमत लोक पाल बिल में कई ख़ामीयों के साथ पार्लीमैंट में पेश करते हुए सैंकड़ों नौजवानों के जज़बात को ठेस पहुंचाया है । इन ख़्यालात का इज़हार साबिक़ मर्कज़ी वज़ीर मिस्टर बंडा रो दत्ता तुरीय कल कामा रेड्डी में सहाफ़ीयों से बातचीत करते हुए किया। मिस्टर दत्ता तुरीय ने कहा कि लोक पाल बल का मुल्क भर के अवाम की जानिब से मुतालिबा किया गया लेकिन हुकूमत नाकारा बिल पेश करते हुए अवाम के जज़बात को खासतौर से नौजवानों के जज़बात को ठेस पहुंचाया है ।014 -ए-में कांग्रेस का ख़ातमा यक़ीनी है और बी जे पी इक़तिदार पर आना भी यक़ीनी है इस के लिए बुनियादी तौर पर पार्टी को मुस्तहकम करने खासतौर पर नौजवान अक़ल्लीयत और ख़वातीन को पार्टी में शामिल करने की हिमायत की।

मिस्टर दत्ता तर ये ने कहा कि कांग्रेस के इक़तिदार के दौर में अलैहदा रियासत तेलंगाना क़ायम होना ना मुम्किन है अलैहदा रियासत तलंगाना का क़ियाम बी जे पी से ही मुम्किन है मिस्टर दत्ता तुरीय ने हुकूमत पर इल्ज़ाम आइद करते हुए कहा कि एक लाख मुलाज़मतों के नाम पर नौजवानों को गुमराह किया जा रहा ही। एक रुपया किलो चावल के नाम पर नाक़िस चावल फ़राहम किया जा रहा है ।कामा रेड्डी के ज़िमनी इंतिख़ाबात के बारे में पूछे गए सवाल पर दत्ता तुरीय ने कहा कि ज़िमनी इंतिख़ाबात के आलामीया के बाद उम्मीदवारों का ऐलान किया जाएगा।बुनियादी तौर पर पार्टी को मुस्तहकम करने कारकुनों से अपील की ।

उन्हों ने कहा कि ज़िमनी इंतिख़ाबात के बादचीफ़ मिनिस्टर की तबदीली यक़ीनी ही। अब तक तीन चीफ़ मिनिस्टर तबदील किए गए और अनक़रीब में चौथे चीफ़ मिनिस्टर की नामज़दगी यक़ीनी है । इस मौक़ा पर असैंबली के फ़्लोर लीडर-ओ-रुकन असैंबली निज़ामाबाद अर्बन मिस्टर लक्ष्मी ना रावनाने कहा कि इलाक़ाई जमातों से अलैहदा रियासत तलंगाना का क़ियाम नामुमकिन है क़ौमी जमात बी जे पी के ज़रीया ही तेलंगाना का क्याम हो सकता है और अवाम की नज़र बी जे पी की तरफ़ है। इस मौक़ा पर बी जे पी क़ाइदीन इलजा पुर श्रिनिवास, पी सतीश ,गौतम लंगा रेड्डी, एन कृष्णा गौड़,प्रभा कर यादव, मलीश यादव और ज़िला बी जे पी सदर गंगा रेड्डी भी मौजूद थे