ज़ेवरात के ताजिरों की हड़ताल ख़तम

ज़ेवरात के ताजिरों ने यू पी ए की सदर नशीन सोनिया गांधी और वज़ीर फायनेंस मिस्टर परनब मुकर्जी से आज मुलाक़ात करने के बाद अपनी 21 दिन से जारी हड़ताल ख़तम कर दी ।

इन दोनों क़ाइदीन ने ताजिरों को तीक़न दिया कि ज़ेवरात पर एक्साइज़ ड्यूटी से दसतबरदारी के मुतालिबा पर ग़ौर किया जाएगा। डायरेक्टर गवर्निंग बोर्ड ऑल इंडिया जेम्स एंड ज्वेलरी ट्रेड फेडरेशन ने पी टी आई को बताया कि तमाम अरकान को इत्तिला दे दी गई है कि वो अपने एहतिजाज से फ़ौरी तौर पर दसतबरदारी इख्तेयार कर लें। उन्होंने कहा कि चूँकि आज गुड फ्राई डे की तातील थी इसलिए बेशतर ज़ेवरात की दूकानें कल से खुल जाएंगी ।

ताजिरों का तख़मीना है कि गुज़शता महीने शुरू हुई इस हड़ताल के नतीजा में इन का 20,000 करोड़ रुपये का नुक़्सान हुआ है । ताजिरों ने ताहम इंतेबाह दिया कि अगर फानेंस बिल की पेशकशी के वक़्त ज़ेवरात पर आइद किए गए एक फीसद एक्साइज़ ड्यूटी से दसतबरदारी इख्तेयार नहीं की गई ताजिरों की इस हड़ताल को दुबारा शुरू किया जाएगा।

उन्होंने कहा कि इस हड़ताल को 11 मई तक मुअत्तल किया गया है क्योंकि वज़ीर फायनेंस ने तीक़न दिया है कि इज़ाफ़ी शूदा एक्साइज़ ड्यूटी से मई के पहले हफ़्ते में दसतबरदारी इख्तेयार की जा सकती है ।