फ़ित्ना से बचो!

हज़रत अबूहुरैरा रज़ी अल्लाहु तआला अनहु से रिवायत हैके रसूल क्रीम (स०) ने फ़रमाया अनक़रीब गूंगे, बहरे और अंधे फ़ित्ने का ज़हूर होगा। जो शख़्स इस फ़ित्ना को देखेगा और इस के क़रीब जाएगा, वो फ़ित्ना उस को देखेगा और इस के क़रीब आजाएगा। नीज़ इस फ़ित्ना के वक़्त ज़बान दराज़ी, तलवार मारने की मानिंद होगी। (अबोदाव‌द)

फ़ित्ना को गूंगा और बहरा कहना लोगों के एतेबार से है, यानी वो फ़ित्ना इतना सख़्त और इस क़दर हैबतनाक होगा कि आम लोग उस वक़्त हैरान-ओ-सरासीमा होकर रह जाऐंगे।

ना कोई फ़र्याद रस नज़र आएगा कि जिस से कोई शख़्स दरख़ास्त करसके और ना किसी को नजात दिला सके और ना कोई एसी राह दिखाई देगी, जिस के ज़रीये इस फ़ित्ना से नजात और ख़लासी पाई जा सके।

या मतलब ये हैके इस फ़ित्ना के वक़्त लोग हक़-ओ-बातिल और नेक-ओ-बद के दरमयान तमीज़ नहीं करेंगे, वाज़-ओ-नसीहत को सुनना और इस पर अमल करना गवारा नहीं करेंगे, अमर बिलमारुफ़-ओ-नही अनिमुनकर की बातों पर ध्यान नहीं देंगे। जो शख़्स उन को नेक बातों की तरफ़ बुलाएगा और ज़बान से हक़ बात निकालेगा, उस को रुहानी-ओ-जिस्मानी अज़ीयतों में मुबतला करेंगे और इस के साथ निहायत तकलीफ़देह और परेशानकुन सुलूक करेंगे।

जो शख़्स इस फ़ित्ना की बातों की तरफ़ मुतवज्जा रहेगा और उन लोगों की क़ुरबत-ओ-हमनशीनी इख़तियार करेगा जो इस फ़ित्ना का बाइस होंगे, तो उस शख़्स का इस फ़ित्ना से महफ़ूज़ रहना और इस बुरे असरात के चंगुल से बच निकलना मुम्किन नहीं होगा।

इस के बरख़िलाफ़ जो शख़्स इस फ़ित्ना से दूर और फ़ित्ना प्रवरों से बेताल्लुक़ रहेगा, वो फ़लाह याब होगा। उस वक़्त लोगों में तास्सुब, हिट धर्मी और हक़ को क़बूल करने का इसरार बहुत ज़्यादा होगा, इस लिए वो किसी की ज़बान से कोई एसी बात सुनना गवारा नहीं करेंगे, जो उनकी मर्ज़ी के ख़िलाफ़ होगी।