100 दिन में 10 फ़ीट ओवर ब्रीजेस की तामीर

ग्रेटर हैदराबाद मुंसिपल कारपोरेशन ( जी एच्च एम सी ) ने आइन्दा एक सौ दिन में कम अज़ कम 10 फ़ीट ओवर ब्रीजेस तामीर करने का फ़ैसला किया है।

जी एच एम सी कमिशनर सोमेश कुमार की तरफ से ट्रैफ़िक पुलिस , जी एच एम सी-ओ-प्राइवेट कन्सलटेंटस के साथ मुनाक़िदा मीटिंग में ये फ़ैसला किया गया।

ये बात खासतौर पर नोट की गई कि ट्रैफ़िक अज़धाम की वजह से जिस्मानी माज़ूर , मुअम्मर अफ़राद और ख़वातीन को सड़क उबूर करने में दुशवारी होरही है। शहर की तक़रीबन एक करोड़ आबादी में तीन फ़ीसद या तक़रीबन पाँच लाख अफ़राद जिस्मानी माज़ूर हैं। उन्हें सहूलत के मक़सद से जी एच एम सी ने जुमला 50 फ़ीट ओवर ब्रिज तामीर करने का फ़ैसला किया है। पहले मरहले में बंजारा हिलस , रोड नंबर 1 , रोड नंबर 12 , जुबली हिलस चेकपोस्ट , लक्कड़ी का पुल , गोलीगुड़ा , इमली बन बस डिपो , आबिड्स , कोठी विमेंस कॉलेज और अफ़ज़ल गंज बस स्टैंड पर फ़ीट ओवर ब्रीजेस तामीर किए जाऐंगे।

मुजव्वज़ा फ़ीट ओवर ब्रीजेस में लिफ़्ट की सहूलत होगी और ये असरी टेक्नालोजी से आरास्ता होंगे। उसकी देख भाल की ज़िम्मेदारी जिस्मानी माज़ूर अफ़राद को तफ़वीज़ की जाएगी। जी एच्च एम सी कमिशनर ने जी एच एमसी , हैदराबाद मेट्रो पोलीटन वाटर स्पलाई ऐंड सीवरेज बोर्ड और इलेक्ट्रीसिटी डिपार्टमेंट के ओहदेदारों को सुलतानबाज़ार और आर टी सी चौराहा के सब वेज़ की दुबारा कुशादगी के इमकानात का जायज़ा लेने की हिदायत दी।

आइन्दा मीटिंग में सिग्नल्स के बगै़र ट्रैफ़िक के बहाव‌ को बेहतर बनाने और इस के लिए इख़तियार किए जाने वाले सिस्टम्स के बारे में तबादला-ए-ख़्याल किया जाएगा। कंसल्टेंस को इस ज़िमन में टेक्नीकी रिपोर्ट पेश करने की हिदायत दी गई है।