1,083 करोड़ रुपय के मसारिफ़ से अज़ाफ़ी बर्क़ी ख़रीदने का मंसूबा

हैदराबाद । 9 जनवरी ( एन ऐस ऐस ) हुकूमत आंधरा प्रदेश में तेज़ रफ़्तार सनअती तरक़्क़ी की राह हमवार करने सनअती शोबा के लिए बर्क़ी सरबराहै को मुम्किना हद तक इतमीनान बख़श बनाने के मक़सद से औसत और क़लील मुद्दती इक़दामात किए हैं । जिस के मुताबिक़ हुकूमत ने ए पी ट्रांस्को और ए पी सी सी को क़लील मुद्दती असास पर जनवरी ता मई 1,083 करोड़ रुपय के मसारिफ़ से बर्क़ी ख़रीदने की मंज़ूरी दी है ।

इलावा अज़ीं बर्क़ी तलब की तकमील के लिए ए पी डिस्कॉम ने एक हज़ार मैगावाट बर्क़ी ख़रीदने का फ़ैसला किया है। वस्त मुद्दती इक़दामात के तहत जून 2012 ता मई 2016 सालाना छः हज़ार करोड़ रुपय के मसारिफ़ से अज़ाफ़ी दो हज़ार मैगावाट बर्क़ी ख़रीदी जाएगी । इलावा अज़ीं मुस्तक़बिल में बर्क़ी की तलब को मल्हूज़ रखते हुए हुकूमत ने ए पी जिनको को आइन्दा दोता चार साल के दौरान ज़्यादा से ज़्यादा बर्क़ी पैदा करने की हिदायत की है ।

महिकमा तवानाई के परिनसपाल सैक्रेटरी दिनेश कुमार ने इन तफ़सीलात का इन्किशाफ़ करते हुए कहा कि बर्क़ी इदारों को 11 ता 13 जनवरी हैदराबाद में मुनाक़िद शुदणी आलमी साझेदारी चोटी कान्फ़्रैंस में शिरकत की तरग़ीब दी गई है ।