12 मुलाज़िमीन पुलिस के ख़िलाफ़ ए सी बी की कार्रवाई

एन्टी करप्शन ब्यूरो ( ए सी बी) के ओहदेदारों ने शहर में अचानक धावे करते हुए हैदराबाद ट्रैफ़िक पुलिस से ताल्लुक़ रखने वाले 12 मुलाज़िमीन को उस वक़्त हिरासत में ले लिया जब वो चालानात के रक़ूमात को गै़रक़ानूनी तौर पर वसूल कर रहे थे।

बताया जाता हैके ए सी बी ओहदेदारों को ट्रैफ़िक पुलिस की मनमानी और अवाम को हरासाँ करते हुए चालानात के नाम पर गै़रक़ानूनी रक़ूमात वसूल करने से मुताल्लिक़ मुसलसिल शिकायतें मौसूल होने पर ये कार्रवाई की गई।

ए सी पी ओहदेदारों ने इलाके बेगमपेट में अचानक धावे किए जहां पर बेगमपेट ट्रैफ़िक पुलिस स्टेशन से वाबस्ता ट्रैफ़िक पुलिस अमला हालते नशे में गाड़ी चलाने वालों के ख़िलाफ़ ख़ुसूसी मुहिम में मसरूफ़ था लेकिन क़सूरवार ड्राईवरस को चालानात करने के बजाये नक़द रक़म गै़रक़ानूनी तौर पर वसूल कर रहे थे।

ज़राए ने बताया कि एन्टी करप्शन ब्यूरो अमला ने बेगमपेट ट्रैफ़िक इन्सपेक्टर ए श्रीनिवास सब इन्सपेक्टर दिलीप कुमार एक अस्सिटेंट सब इन्सपेक्टर कांस्टेबलस और होम गार्ड्स के क़बजे से 16 हज़ार रुपये ग़ैर मह्सूब नक़द रक़म बरामद हुई।

ब्यूरो के ओहदेदारों ने बताया कि ट्रैफ़िक पुलिस की इस गै़रक़ानूनी हरकत के ख़िलाफ़ तेलंगाना हुकूमत को एक रिपोर्ट पेश की जाएगी और इस सिलसिले में एक केस भी दर्ज किया जाएगा।