18 नवंबर को बाली में मनमोहन ओबामा मुलाक़ात

वाशिंगटन 11 नवंबर ( पी टी आई ) अमरीकी सदर बारक ओबामा 18 नवंबर को इंडोनेशिया के शहर बाली में वज़ीर-ए-आज़म डाक्टर मनमोहन सिंह से मुलाक़ात करेंगे । गुज़शता एक साल में दोनों क़ाइदीन की ये पहली मुलाक़ात होगी । आली सदारती मुशीर ने ये बात बताई ।

डिप्टी नैशनल सीकीवरीटी मुशीर बराए हिक्मत-ए-अमली मुज़ाकरात मिस्टर बैन रहोडस ने सहाफ़ीयों से बातचीत करते हुए कहा कि दोनों क़ाइदीन इमकान है कि गुज़शता नवंबर में ओबामा के दौरा हिंदूस्तान के बाद से दोनों मुल्कों के ताल्लुक़ात में हुई पेशरफ़त का जायज़ा लेंगे ।

उन्होंने कहा कि हिंदूस्तान यक़ीनी तौर पर तेज़ी से उभरती हुई माशीयत एक ताक़तवर जमहूरीयत है और जुनूबी एशिया में दहश्तगर्दी से निमटने में अहम शरीक है । इस के अमरीका के साथ एहमीयत के हामिल ताल्लुक़ात हैं। उन्हों ने कहा कि मिस्टर ओबामा और वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह को गुज़शता कुछ अर्सा में मुलाक़ात का मौक़ा नहीं मिला है लेकिन अब वो बाली में इलाक़ाई तबदीलीयों अफ़्ग़ानिस्तान बाहमी मआशी और तिजारती ताल्लुक़ात पर तबादला-ए-ख़्याल कर सकेंगे ।

ये वाज़िह करते हुए कि ओबामा इंतिज़ामीया हिंदूस्तान के साथ ताल्लुक़ात की एहमीयत को समझता है उन्हों ने कहा कि हिंदूस्तान एशियाई इलाक़ा में एक अहम रोल अदा करता है । उन्हों ने कहा कि अमरीका दूसरी जंग-ए-अज़ीम के बाद से एशिया पेसेफिक इलाक़ा में सिक्यॊरिटी का अलमबरदार रहा है । उन्हों ने कहा कि इस मुआमला में इस की आस्ट्रेलिया कोरिया जापान और दूसरे ममालिक के साथ शराकत है ताहम ओबामा उभरती हुई ताक़तों चीन और हिंदूस्तान के साथ मसरूफ़ है ।