2014 टवन्टी 20 वर्ल्ड कप में 16 टीमों की शिरकत : आई सी सी

इंटरनैशनल क्रिकेट कौंसल (आई सी सी ) के एग्ज़ीक्यूटिव बोर्ड इजलास में आज फ़ैसला किया गया है कि 2014 में मुनाक़िद शुदणी आई सी सी टवन्टी 20 वर्ल्ड कप में टीमों की तादाद 12 से बढ़ाकर 16 कर दी गई है। दुबई में मुनाक़िदा आई सी सी के इस इजलास में इस तजवीज़ को अमली जामा पहनाया गया है जोकि मार्च में मुनाक़िदा चीफ़ एग्ज़ीक्यूटिव कमेटी (सी ई सी) के इजलास में कहा गया था कि 2014 टवन्टी 20 वर्ल्ड कप में टीमों की तादाद 12 से बढ़ाकर 16 कर दी जानी चाहीए। दरीं असना इस इजलास में मर्द-ओ-ख़वातीन के वर्ल्ड कप को साथ ही मुनाक़िद करने का फ़ैसला भी किया गया है।

इलावा अज़ीं जिस बरस टवन्टी वर्ल्ड कप खेला जाएगा, इस साल हर टीम को ज़ाइद तीन टवन्टी 20 मुक़ाबलों की भी सहूलत दस्तयाब रहेगी। आई सी सी के चीफ़ एग्ज़ीक्यूटिव हारून लोर्गट की सदारत में मुनाक़िदा इजलास के पहले दिन जो फ़ैसले किए गए, इस में टवन्टी 20 वर्ल्ड कप के इलावा मुत्तहदा अरब अमीरात (यू ए ई) और न्यूज़ीलैंड को 2014 आई सी सी टवन्टी 20 और 2015 आई सी सी वर्ल्ड कप के लिए खेले जाने वाले क्वालीफाइंग टूर्नामेंट की मेज़बानी दी गई है जोकि बिलतर्तीब अक्टूबर 2013 और 2014 में खेले जाऐंगे।

वर्ल्ड कप जिस बरस खेला जाएगा, इस बरस टीमों के लिए वंडे की तादाद को कम करते हुए ज़ाइद तीन टवन्टी 20 मुक़ाबलों की सहूलत फ़राहम की जाएगी, जबकि आई सी सी के मुस्तक़िल रुकन मुल़्क की टीम को साल में ज़्यादा से ज़्यादा 12 टवन्टी मुक़ाबलों में शिरकत की इजाज़त रहेगी। इजलास के दौरान टवन्टी 20 के लिए टीमों की दर्जा बिन्दी पर भी तबादला-ए-ख़्याल किया गया और रीलायंस की आई सी सी दर्जा बंदी को टीमों के लिए सही क़रार दिया गया है। इंटरनैशनल क्रिकेट कौंसल के एग्ज़ीक्यूटिव बोर्ड में सदर और चेयरमैन के किरदार को तक़्सीम करने के हक़ में भी वोट दिया गया है।