2G अस्क़ाम :वज़ीर-ए-आज़म के रोल पर जवाब देने का मुतालिबा

पानाजी 3 नवंबर (पी टी आई) बी जे पी लीडर ईल के अडवानी ने 2G नोट मसला पर आज वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह पर शदीद तन्क़ीद की और इस अस्क़ाम में पी ऐम ओ के रोल पर जवाब देने का मुतालिबा किया।

उन्होंने यहां अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि मलिक को ये मालूम होना चाहीए कि आख़िर वज़ीर-ए-आज़म के दफ़्तर की ज़िम्मेदारीयां क्या हैं और वज़ारत फ़ीनानस किस हद तक ज़िम्मेदारी रखता है।

इस नोट में ये बताया गया था कि पी चिदम़्बरम ने 2008-ए-में वो उस वक़्त के वज़ीर फ़ीनानस की हैसियत से अगर वो चाहते तो 2G अस्क़ाम को रोक सकते थॆ ।

2G स्पॆक्त्त्ट्रम् को हराज करने पर उन्हों ने ज़ोर दिया था। अडवानी ने कांग्रेस पर भी इल्ज़ाम आइद किया कि वो अपनी हलीफ़ पार्टी डी ऐम के को 2G केस में बिल्ली का बकरा बना रही है।

आप अपनी हलीफ़ पार्टीयों में से किसी एक को भी तमाम रिश्वत सतानी के लिए बिल्ली का बकरा बना सकते हैं और यही हुकूमत में हो रहा है।

अडवानी जो रिश्वत सतानी के ख़िलाफ़ अपनी यात्रा के हिस्से के तौर पर गोवा पहुंचे हैं कहा कि कांग्रेस पार्टी की हैसियत से उतनी ही ज़िम्मेदार है जितना उस की हलीफ़ पार्टीयां हैं।

रिश्वत सतानी केलिए कांग्रेस को बरी नहीं किया जा सकता। मुझे किसी भी हलीफ़ पार्टी से कोई हमदर्दी नहीं है और ना ही रिश्वत में मुलव्वस किसी केलिए भी मैं हमदर्दी रखता हूँ।

मुझे उम्मीद है कि जब पार्लीमैंट सैशन का आग़ाज़ होगा उस वक़्त मलिक और पार्लीमैंट को इस नोटिस में पेश करदा सच्चाई से वाक़िफ़ करवाया जाएगा।

बी जे पी लीडर मंगल से गोवा में हैं और वो आज शाम महाराष्ट्रा केलिए रवाना हो रहे हैं। उन्हों ने दावा किया कि इस बात का सबूत मिलता है कि चिदम़्बरम ने स्पेक्ट्रम की बोली के लिए अपना रोल अदा किया है।

इस लिए वज़ीर-ए-आज़म को उन के ख़िलाफ़ तहक़ीक़ात का हुक्म देना चाहियॆ।