3 ईरानी सिपाही , पाकिस्तानी सरहद में दाख़िल

ईस्लामाबाद,०३जनवरी (यू एन आई) तीन ईरानी सरहदी मुहाफ़िज़ों को पाकिस्तान की सरहद में दाख़िल हो कर एक पाकिस्तानी शहरी को हलाक करने के इल्ज़ाम में गिरफ़्तार कर लिया गया।सूबा बलोचिस्तान के हुक्काम ने बताया है कि ये वाक़िया इतवार को वाषक डिस्ट्रिक्ट के माज़ान सार माशकील नामी इलाक़े में पेश आया।

ये मुक़ाम ईरानी सरहद से तीन किलो मीटर की दूरी पर वाक़्य है। इत्तिलाआत के मुताबिक़ ये तीनों ईरानी सरहदी मुहाफ़िज़ एक गाड़ी का तआक़ुब करते हुए पाकिस्तानी सरहद में दाख़िल हुए और उन्हों ने कार पर फायरिंग कर दी, जिस के नतीजे में कार में सवार दो पाकिस्तानी शहरी ज़ख़मी हो गए और उन में इस एक बादअज़ां ज़ख़मों की ताब ना लाते हुए हलाक हो गया।

माशकील का इलाक़ा कोइटा के जुनूब मग़रिब से छः सौ किलो मीटर दूर वाक़्य है। ईरान के सूबे सीसतान बलोचिस्तान से मुल्हिक़ ये पाकिस्तानी इलाक़ा बलोचिस्तान सूबे में दीगर इलाक़ों की निसबत ज़्यादा पर तशद्दुद ख़्याल किया जाता है।दूसरी तरफ़ नए साल के पहले दिन ही पाकिस्तान भर में तशद्दुद के तीन मुख़्तलिफ़ वाक़ियात में चार फ़ौजी और दर्जन भर शिद्दत पसंद मारे गये।

पहला वाक़िया बाजोड़ एजैंसी में पेश आया। जहां रीमोट कंट्रोल बम से एक दुकान पर हमला किया गया। इस वाक़िया में तालिबान मुख़ालिफ़ एक मुक़ामी जंगजू मारा गया। इस हमले मैन मुतअद्दिद शहरी ज़ख़मी भी हुए। दूसरा पर तशद्दुद वाक़िया बलोचिस्तान के सूई नामी इलाक़े में पेश आया, जहां एक बारूदी सुरंग फटने के नतीजे में तीन फ़ौजी हलाक हुए।

इलाक़े में ताय्युनात नियम फ़ौजी दस्तों के तर्जुमान ने इस वाक़िया की तसदीक़ करते हुए बताया कि इस हमले में दो फ़ौजी ज़ख़मी भी हुई।यक्म जनवरी 2012 को पेश आने वाले तीसरे पर तशद्दुद वाक़िया में दर्जन भर तालिबान बाग़ी और एक फ़ौजी हलाक हुआ।

अफ़्ग़ान सरहद से मुल्हिक़ ख़ैबर एजैंसी के मुक़ाम लंडी कोतल में पेश आने वाले इस वाक़िया में मुक़ामी तालिबान बाग़ीयों का एक अहम कमांडर भी मारा गया। पाकिस्तान के खु़फ़ीया अहलकारों ने भी इस वाक़िया की तसदीक़ करते हुए बतायाकि इत्तिला मिलने के बाद तालिबान बाग़ीयों के ख़िलाफ़ कामयाब कार्रवाई की गई।