4 हज़ार नई बसें ख़रीदने आर टी सी का फ़ैसला

हैदराबाद 9 नवंबर (सियासत न्यूज़) आंधरा प्रदेश स्टेट रोड ट्रांसपोर्ट कारपोरेशन ने साल 2011-12 -के दौरान 778 करोड़ रुपय के मसारिफ़ से 4 हज़ार नई बसें ख़रीदने का फ़ैसला किया है। साल 2012-13 में मज़ीद 4 हज़ार नई बसें ख़रीदी जाएंगी। आर टी सी के ज़ेर-ए-इंतज़ाम हकीम पेट में पायलट पराजकट के तौर पर एक इंडस्ट्रीयल ट्रेनिंग इंस्टीटियूट (आई टी आई) का क़ियाम भी अमल में लाया जाएगा।

आज बस भवन में आर टी सी बोर्ड आफ़ डायरैक्टरस का इजलास मिस्टर ऐम सत्य नारायण राउ सदर नशीन की ज़ेर-ए-क़ियादत मुनाक़िद हुआ। बादअज़ां मिस्टर जी वे रमना राउ सैक्रेटरी आर टी सी ने बताया कि आज के इजलास में 21 वालोओ बसें ख़रीदने का भी फ़ैसला किया गया है। उन्हों ने कहाकि महेशो रुम (रंगा रेड्डी), कोला पुर (महबूबनगर) और मधोरा वाड़ा (विशाखापटनम) में 3 नए बस डपोज़ के क़ियाम को इंतिज़ामी बुनियादों पर मंज़ूरी दी गई है। इलावा अज़ीं बस भवन में मौजूद टयूब लाइट्स को तबदील करते हुए LED LIGHTING की तंसीब अमल में लाई जाएगी।

इस से आर टी सी को बर्क़ी मसारिफ़ पर 17.75 लाख रुपय की बचत होगी। इस दौरान आर टी सी नैशनल मज़दूर क़ाइदीन ने बताया कि 60 साल मुकम्मल करने वाले सीनीयर सिटीज़नस को तमाम बसों में 25 फ़ीसद रियायत के इलावा दीगर कई मुतालिबात को बोर्ड आफ़ डायरैक्टरस के इजलास में मंज़ूरी दी गई है। ताहम रियास्ती हुकूमत की तौसीक़ पर अमल आवरी का इन्हिसार होगा।