48802 कांस्टेबलस की जायदादों पर ताक़र्रुरात

हैदराबाद। 1 डिसमबर ( सियासत न्यूज़) मुल्क में निम फ़ौजी दस्तों में 48802 कांस्टेबल की जायदादों पर तक़र्रुरात केलिए स्टाफ़ सुलक्षण कमीशन सदर्न रीजन ने आलामीया जारी कर दिया है । सदर नशीन स्टाफ़ सुलक्षण कमीशन मिस्टर रग्घू पत्ती आई ए इस और रीजनल डायरैक्टर श्रीमती भाग्य देवी ने आज प्रेस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए तक़र्रुरात की तफ़सीलात से वाक़िफ़ किराया ।

उन्हों ने बताया कि निम फ़ौजी दस्तों में 2012-के दौरान कांस्टेबलस की जिन जायदादों पर तक़र्रुरात होंगे वो जनरल ड्यूटी राइफ़ल मैन के ओहदों केलिए होंगे । आंधरा प्रदेश में 13708 जायदादों पर तक़र्रुरात किए जाएंगे । जिन में 8561 जायदादें पहले से ही मख्लुआ हैं जब कि 348जायदादें ख़वातीन केलिए मुख़तस की गई हैं ।

तक़र्रुरात के सिलसिला में 3 डिसमबर को इश्तिहारात जारी किए जाएंगे और दरख़ास्त दाख़िल करने की आख़िरी तारीख 4 जनवरी 2012 -मुक़र्रर की गई है । पी एस टी और पी ई टी टसट फ़बरोवरी और मार्च के दरमियान मुनाक़िद होंगे जब कि तहरीरी इमतिहानात 22अप्रैल और मैडीकल इमतिहान जून और जुलाई के दरमियान होगा।

नताइज का ऐलान 30सितंबर को किया जाएगा। कानटेसबलस के इन ओहदों केलिए तनख़्वाह 5200/-ता 20,200/-रुपय होगी। मेरिट और ज़रूरत के मुताबिक़ कांस्टेबलस का मुख़्तलिफ़ रियासतों में तक़र्रुर किया जाएगा । तक़र्रुर के लिए बुनियादी तालीमी काबिलियत दसवीं जमात कामयाबी होगी । जो कि 4जनवरी 2012-को कामयाब करचुके हूँ । यक्म अगस्त 2012-ए-को उम्मीदवार की उम्र 18ता 23साल के दरमियान हो ।

सुलक्षण केलिए तीन तरह के इमतिहानात होंगे जिन में फ़िज़ीकल स्टैंर्ड टसट ( पी एस टी ) फ़िज़ीकल इंडोर नस टसट ( पी ई टी ) और तहरीरी इमतिहानात शामिल हैं । दरख़ास्त केलिए उम्मीदवार को 50/-रुपय अदा करने होंगे । एस सी एस टी ओ बी सी और साबिक़ फ़ौजी दर्जा के उम्मीदवारों और तमाम ख़ातून उम्मीदवारों केलिए ये फीस मुस्तसना होगी ।

मिस्टर रग्घू पति ने बताया कि उम्मीदवार ऑनलाइन दरख़ास्त फ़ार्म दाख़िल करसकते हैं जिस के लिए www.ssconline.nic.inऔर sssregistration.sifytest.comसे इस्तिफ़ादा किया जा सकता है । स्टाफ़ सुलक्षण कमीशन के वेब साईट्स से भी दरख़ास्त फ़ार्म हासिल करसकते हैं । तक़र्रुरात केलिए आलामीया 3 ता 9 डिसमबर एमपलाएमेनट न्यूज़ में जारी किया जाएगा ।कमीशन के इलाक़ाईदफ़ातिर और उन की वेब साईट से तफ़सीलात हासिल की जा सकती हैं ।

स्टाफ़ सुलक्षण कमीशन सदर्न रीजन चिनाई के फ़ोन नंबरात 044-28251139 और 9445195946 से भी तफ़सीलात हासिल की जा सकती है । उन्हों ने बताया कि नताइज के ऐलान के बाद निम फ़ौजी दस्तों सी आई एस एफ सी आर पी एफ बी एस एफ इंडो तिब्बतन बॉर्डर फ़ोर्स और आसाम राइफल्स में तक़र्रुरात किए जाएंगे । रियासतों की ज़रूरत के मुताबिक़ कांस्टेबलस का अलाटमैंट होगा ।