5 अगस्त की निस्फ़ शब से आटो हड़ताल

आटो ड्राईवरस यूनीयन जवाइंट एक्शन कमेटी ने 5 अगस्त की निस्फ़ शब से एक रोज़ा भूक हड़ताल मुनज़्ज़म करने और 6 अगस्त को 11 बजे दिन एक रिया ली मुनज़्ज़म करने का फैसला किया है । ये रिया ली सुंदरिया पार्क से निकाली जाएगी । जे ए सी ने कहा कि इस का मुतालिबा है कि मौजूदा अक़ल्ल तरीन (कम से कम)किराया को 22 रुपये किया जाय और फ़ी किलो मीटर किराया 11 रुपये मुक़र्रर किया जाय ।

सिनयर आटो यूनीयन लीडर जनाब मुहम्मद अमान अल्लाह ख़ां ने बताया कि यूनीयन का मुतालिबा है कि हुकूमत आटो ड्राईवरस के देरीना मुतालिबात की यकसूई करे । पैट्रोल कीमत में कई मर्तबा बेतहाशा इज़ाफ़ा(बढ़ोतरी) कर दिया गया लेकिन 2010 से अब तक आटो कर एवं में कोई इज़ाफ़ा(बढ़ोतरी) नहीं हुआ । हुकूमत अपनी ना अहली से आटो ड्राईवरस पर बोझ आइद कर रही है ।

एशयाए ज़रुरीया की कीमतों में इज़ाफ़ा(बढ़ोतरी) से ख़ुद आटो ड्राईवरस को मसाइल-ओ-मुश्किलात का सामना है और हुकूमत कर एवं में इज़ाफ़ा(बढ़ोतरी) को टाल रही है । उन्हों ने आटो ड्राईवरस से अपील की कि वो इस एक रोज़ा आटो हड़ताल को कामयाब बनाएं और दूसरे दिन मुनाक़िद(आयोजित) होने वाली एहितजाजी रिया ली में भी शिरकत करें ।उन्हों ने इल्ज़ाम आइद किया कि हुकूमत ड्राईवरस के मसाइल की यकसूई में संजीदा नहीं है ।