9/11 म्यूज़ीयम का इफ़्तिताह मआशी बोहरान की नज़र

न्यूयार्क, ३१ दिसम्बर: (एजेंसीज़) वर्ल्ड ट्रेड सैंटर पर हमले के बाद यहां के मुतनाज़ा मुक़ाम पर तामीर किया जाने वाला मुजव्वज़ा म्यूज़ीयम का मंसूबा अमरीकी मआशी बोहरान की नज़र हो चुका है और 2012 में इस के इफ़्तिताह के इमकानात ख़तम हो चुके हैं।

2012 माह सितंबर में हमले की 11 वीं सालगिरा के मौक़ा पर म्यूज़ीयम के इफ़्तिताह का मंसूबा बनाया गया था लेकिन मौजूदा अमरीकी मआशी बोहरान की वजह से दो तनज़ीमोन के दरमयान म्यूज़ीयम के अख़राजात की तकमील को लेकर खींचातानी चल रही है।

इस ख़सूस में इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए न्यूयार्क के मेयर माईकल ब्लूमबर्ग ने कहा कि ज़र-ए-ज़मीन तामीर किया जाने वाला म्यूज़ीयम जो कि 9/11 हमले के मुतास्सिरीन की याद में तैय्यार किया जा रहा है और मंसूबा तैयार किया गया था कि 2012-ए-में हमले की 11 वीं सालगिरा पर इस का इफ़्तिताह अमल में आएगा।

लेकिन हालिया माह में नैशनल सितंबर 11 मैमोरियल ऐंड म्यूज़ीयम फाऊंडेशन का पोर्ट अथॉरीटी आफ़ न्यूयार्क और न्यू जर्सी से झगड़ा चल रहा है क्यों कि ये तंज़ीमें प्राजेक्ट पर आने वाले मीलीयन डॉलर्स के अख़राजात की अदायगी के ज़िम्मेदार हैं। पोर्ट अथॉरीटी म्यूज़ीयम की इमारत के मालिकाना हुक़ूक़ रखती है।