ESPN स्टार स्पोर्टस का स्कूल क़्विज़ प्रोग्राम

स्पोर्टस के आलमी चैनल ESPN स्टार स्पोर्टस ने एच डी एफ सी लाईफ़ के इश्तिराक से स्कूल क़्विज़ 2012 मुतआरिफ़ करने का ऐलान किया है जोकि बुनियादी तौर पर ओलम्पिक़्स के मुताल्लिक़ स्कूल क़्विज़ होगा जिसके लिए मुल्क भर में 23 मराकज़ पर 8 अप्रैल को सातवें ता दसवीं जमात के तलबा-ए-के लिए एक इटरेंस इम्तेहान मुनाक़िद किया जा रहा है जिसके बाद यक्म जून 2012 को एच डी एफ सी लाईफ़ स्कूल क़्विज़ का मज़कूरा चैनल पर टेली कास्ट किया जाएगा जिस के मेज़बान ई एस पी एन स्टार स्पोर्टस के कमनटेटर ऐलन वेलकंस (तस्वीर में) हैं।

इस मौक़ा पर ESPN सॉफ्टवेर इंडिया प्राइवेट लिमेटेड के ऐग्ज़ीक्यूटिव वाइस प्रेसीडेंट मिस्टर संजय कैलाश ने कहा कि हम मज़कूरा प्रोग्राम का ऐलान करते हुए ख़ुशी महसूस करते हैं जो कि तलबा में मालूमात को जांचने के इलावा उन्हें क़ौमी सतह के नाज़रीन तक पहूंचने का एक सेहत मंद और मशहूर तफ़रीही प्लेट फ़ार्म फ़राहम करेगा।

इलावा अज़ीं इस स्कूल क़्विज़ 2012 के ज़रीया हिंदूस्तान भर में मौजूद तलबा तक रसाई का मौक़ा मिलेगा जिस के लिए 4 ज़ोन बनाए गए हैं। साउथ ज़ोन में हैदराबाद शामिल है। हर ज़ोन से 18 टीमें मुंतखिब की जाएंगी इस तरह स्कूल क़्विज़ 2012 में जुमला 72 टीमें मुंतखिब की जाएंगी जो कि टी वी राउंडस के लिए अहल क़रार दी जाएंगी। पहले मरहला में ज़ोनल के क्वालीफ़ायर के लिए 6 एपीसोड मुनाक़िद होंगे जिसमें 6 फ़ातिह मुंतखिब किए जाऐंगे। तफ़सीलात के लिए www.espnstar.com मुलाहिज़ा ( संपर्क) कर सकते हैं।