FTA मोअहिदा से हिंद इस्राईल तेजारत में अजाफा मोतावाक्को

यरूशलम 11दिसमबर (पी टी आई) इसराईल हिंदूस्तान के साथ आज़ादाना तिजारती माहदा (FTA) के लिए बातचीत के मराहिल में है लेकिन इसराईल को अभी से ये एतिमादहोचुका है कि हिंदूस्तान से होने वाले तिजारती मुआहिदा से दोनों ममालिक के माबैन जारीया साल 6 बिलीयन अमरीकी डॉलर्स की तिजारत मुतवक़्क़े है। इसराईल के वज़ीरमालियात यववल अस्सिटैंटज़ ने कहा कि दोनों ममालिक के दरमयान बाहमी तिजारत तो यूं भी फल फूल रही है और ये इसवक़्त से शुरू हुई जब 1992-ए-में दोनों ममालिक के दरमयान सिफ़ारती ताल्लुक़ात बहाल हुए थी। इस वक़्त तिजारत का सालाना तख़मीना 180 मुलैय्यन डॉलर्स लगाया गया था लेकिन मौजूदा हालात इस बात के ग़म्माज़ हैं कि जारीया साल 6 मुलैय्यन अमरीकी डॉलर्स तक पहुंच जाएगी।

अब जबकि दोनों ममालिक एफ़ टी ए पर दस्तख़त करने वाले हैं तो आप अंदाज़ा लगा सकते हैं कि बाहमी तिजारत कितने उरूज पर होगी। हमारे माहिरीन ने कहा है कि हिंद। इसराईल बाहमी आइन्दा 6 ता 7 सालों में तीन गुना इज़ाफ़ा होगा। मिस्टर अस्सिटैंटज़ ने 13 डसमबर से अपने तीन रोज़ा दौरा-ए-हिंद के आग़ाज़ से क़बल पी टी आई को फ़ोन पर इंटरव्यू देते हुए ये बात कही थी। एक बावसूक़ ज़राए के मुताबिक़ मिस्टर अस्सिटैंटज़ हिंदूस्तान में बाहमी तआवुन के शोबा मेंदीगर कई मुआहिदों पर भी दस्तख़त करेंगी।

याद रहे कि इसराईली वज़ीर मालियात की अपने हिंदूस्तानी हम मंसब परनब मुकर्जी से गुज़श्ता अक्टूबर में वाशिंगटन में मुलाक़ात हुई थी जहां इस बात को यक़ीनी बनाया गया था कि मिस्टर अस्सिटैंटज़ के दौरा के मौक़ा पर उन्हें हिंदूस्तान में मौजूदा तिजारती सूरत-ए-हाल से वाक़िफ़ करवाया जाएगा जिस के पाकिस्तान के साथ भी तिजारती ताल्लुक़ात मुस्तहकम होने के मराहिल में हैं।

इसराईल के साथ तिजारती ताल्लुक़ात की हालाँकि बाअज़ गोशों से मुख़ालिफ़त भी होसकती है लेकिन हकूमत-ए-हिन्द को इस बात का भी एहसास है कि इसराईल की मईशत अगर हिंदूस्तान के साथ तिजारत करके मुस्तहकम होसकती है तो ऐसा करने में कोई क़बाहत नहीं। दूसरी तरफ़ ख़ुद इसराईल भी हिंदूस्तान के साथ तिजारत करते हुए अपनी मईशत को मुस्तहकम देखना चाहता है।