अक़ल्लीयतों की तालीमी-ओ-मआशी पसमांदगी को दूर करने चीफ़ मिनिस्टर संजीदा

हैदराबाद। ३१अगस्त‌: ( सियासत न्यूज़) चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी अक़ल्लीयतों की तालीमी और मआशी पसमांदगी दूर करने संजीदा हैं यही वजह है कि उन्हों ने बजट में अक़ल्लीयतों केलिए अलहदा सब प्लान की मंज़ूरी से इत्तिफ़ाक़ किया है। साबिक़ रियास्ती वज़ीर-ए-क़लीयती बहबूद मुहम्मद अली शब्बीर ने कहाकि चीफ़ मिनिस्टर ने ओहदेदारों को हिदायत दी कि अंदरून दस यौम अक़ल्लीयती सब प्लान के मसला पर आला सतहीइजलास तलब किया जाय जिस में अक़ल्लीयतों की तरक़्क़ी केलिए दरकार बजट का जायज़ा लिया जाएगा।

हुकूमत ने हाल ही में का बीनी सब कमेटी बराए एससी, एसटी सब प्लान की रिपोर्ट को क़बूल करते हुए उसे क़ानूनी शक्ल देने का फ़ैसला किया है। मुहम्मद अली शब्बीर की क़ियादत में अक़ल्लीयती क़ाइदीन के एक वफ़द ने कल चीफ़ मिनिस्टर से मुलाक़ात करते हुए अक़ल्लीयतों केलिए अलहदा सब प्लान की मंज़ूरी की मांग की थी जिस पर चीफ़ मिनिस्टर ने मुसबत रद्द-ए-अमल का इज़हार किया। मुहम्मद अली शब्बीर ने बताया कि वो अक़ल्लीयती सब प्लान की मंज़ूरी केलिए एक जामि हिक्मत-ए-अमली की तैय्यारी का मंसूबा रखते हैं और इस सिलसिला में बहुत जल्द एक राउन्ड‌ टेबल कान्फ़्रैंस तलब की जाएगी जिस में अक़ल्लीयती उमोर के माहिरीन को मदऊ करते हुए उन की राय हासिल की जाएगी जिस के बाद ही हुकूमत को तजावीज़ पेश की जाएंगी।

उन्हों ने बताया कि वो अक़ल्लीयती सब प्लान की मंज़ूरी तक अपनी जद्द-ओ-जहद जारी रखेंगे और इस मसला को कांग्रेस आला कमान से रुजू करेंगी। जनरल सैक्रेटरी ए आई सी सी-ओ-इंचार्जउमूर आंधरा प्रदेश ग़ुलाम नबी आज़ाद आइन्दा हफ़्ता हैदराबाद का दौरा करेंगे इस मौक़ा पर अक़ल्लीयती सब प्लान के मुतालिबा से उन्हें वाक़िफ़ किराया जाएगा।

मुहम्मद अली शब्बीरने बतायाकि नुमाइंदगी के मौक़ा पर चीफ़ मिनिस्टर ने एतराफ़ किया कि मुल्क में अक़ल्लीयतों की हालत इंतिहाई पसमांदा है। इस सिलसिला में उन्हों ने अपने ज़िला चित्तूर में अक़ल्लीयतों की सूरत-ए-हाल का भी हवाला दिया। चीफ़ मिनिस्टर ने चित्तूर में अक़ल्लीयतों को मकानात की फ़राहमी और उन के लिए स्कूलस के क़ियाम की तफ़सीलात से अक़ल्लीयती क़ाइदीन को वाक़िफ़ किराया। मुहम्मद अली शब्बीर ने उम्मीद ज़ाहिर की कि चीफ़ मिनिस्टर ने जिस तरह अक़ल्लीयतों की तरक़्क़ी के बारे में मुसबत रद्द-ए-अमलका इज़हार किया है वो अमली तौर पर इस का मुज़ाहरा करते हुए अक़ल्लीयतों केलिए सब प्लान की मंज़ूरी को यक़ीनी बनाईंगी