इज़हार-ए-ख़्याल

हैदराबाद।०२ नवंबर, ( सियासत न्यूज़) आप सब्र करें रियासत में बहुत जल्द अच्छे दिन आयेंगे और बुराई के दौर का ख़ातमा होगा। अवाम के हर तबक़ा को इंसाफ़ मिलेगा और हर किसी को जमहूरी हुक़ूक़ हासिल होंगे सदर तेलगुदेशम पार्टी मिस्टर चंद्रा बाबू नायडू ने आज अपने दसवें दिन के दौरा महबूबनगर के दौरान शिकायात के साथ रुजू होने वाले अवाम को दिलासा देते हुए ये अलफ़ाज़ अदा कई, और कहा कि वो अवाम के मसाइल को महसूस कर रहे हैं और उन्हें यक़ीन है कि इस से ज़्यादा बुरे दिन अवाम के लिए कभी नहीं आए होंगी। मिस्टर नायडू महबूबनगर के मंडल नीली कुंडा और दमगना पर का दौरा करते हुए अवाम से मुलाक़ात कर रहे थे ।

उन से मुख़्तलिफ़ तबक़ात (विभिन्न वर्गो)के अवाम ने बुनियादी सहूलयात के फ़ुक़दान और हालात बिलख़सूस मआशी हालात की अबतरी की शिकायत करते हुए कहा कि हुकूमत एक रुपया फ़ी केलो चावल देने का ऐलान कररही है अगर एक रुपया फ़ी केलो चावल मिल भी जाएं तो उन्हें उबालने के लिए भी पानी दस्तयाब नहीं है और तरकारी-ओ-दीगर अश्या-ए-ज़रुरीया की क़ीमतें आसमान को छू रही हैं।मिस्टर नायडू ने कहा कि वो समझ सकते हैं कि अवाम कुन हालात से गुज़र रहे हैं। उन्हों ने अवाम को यक़ीन दिलाया कि रियासत का सुनहरा दूर बहुत जल्द वापिस आएगा और रियासत के अवाम एक मर्तबा फिर तरक़्क़ी की मंज़िलों को तए करके रियासत के सुनहरे दौर के अहया में कलीदी किरदार अदा करेंगी।

उन्हों ने बताया कि रियासत में तरक़्क़ी के मवाक़े मौजूद हैं लेकिन रियासत में मौजूद हुक्मराँ तबक़ा इन मवाकों से इस्तिफ़ादा(लाभ लेना) करने के बजाय बदउनवानीयों-ओ-बे क़ाईदगियों के फ़रोग़ में अहम किरदार अदा कररहा ही। उन्हों ने रियासत में फ़रोग़ पारही बदउनवानीयों-ओ-बे क़ाईदगियों के लिए डाक्टर राज शेखर रेड्डी और बरसर-ए-इक्तदार कांग्रेस को ज़िम्मेदार क़रार देते हुए कहा कि रियासत की तबाही में कांग्रेस के साथ डाक्टर राज शेखर रेड्डी के ख़ानदान का भी अहम रोल रहा ही। उन्हों ने बताया कि जो लोग तहफ़्फुज़ात के फ़वाइद जानते हैं उन्हें सयासी तहफ़्फुज़ात की एहमीयत का अंदाज़ा होगा।

इस लिए तेलगुदेशम पार्टी ने नजरअंदाज़ किए गए तबक़ात को तरक़्क़ी के मवाक़े फ़राहम करने के लिए उन्हें सयासी तौर पर मुस्तहकम करने का मंसूबा तैय्यार किया है। सदर तेलगुदेशम पार्टी ने बताया कि अगर उन की पार्टी को इक़तिदार हासिल होता है तो ऐसी सूरत में हर तालिब-ए-इल्म() को फ़ीस की बाज़ अदायगी और अक़ल्लीयती-ओ-बी सी तलबा को के जीता पी जी मुफ़्त तालीम को यक़ीनी बनाया जाएगा।

मिस्टर नायडू के हमराह आज अरकान असैंबली मिस्टर ई दिया कर राॶ, मिसिज़ सीता दिया कर रेड्डी-ओ-दीगर क़ाइदीन मौजूद थी। इमकान है कि वहनोमबर को महबूबनगर से ज़िला रंगा रेड्डी में दाख़िल होंगी। मिस्टर नायडू ने अपने दौरा महबूबनगर के दौरान मुख़्तलिफ़ तबक़ात(विभिन्न वर्गो) के अवाम से मुलाक़ात की और रियासत की सूरत-ए-हाल से उन्हें वाक़िफ़ करवाया। बेशतर मुक़ामात पर अवाम ने उन्हें हुकूमत की नाएहली और सहूलतों की अदम फ़राहमी की शिकायत की। मिस्टर नायडू अब तक तीन अज़ला का दौरा कर चुके हैं जिस में अनंत पुर, कुरनूल और महबूबनगर शामिल हैं।