उर्दू अदीब , शारा-ए-, नक़्क़ाद-ओ-मुहक़्क़िक़ीन की मतबूआत पर इनामात की स्कीम

हैदराबाद २९दिसंबर : उर्दू एकेडेमी आंधरा प्रदेश के ज़ेर-ए-एहतिमाम उर्दू अदीबों , शारा-ए-, नक़्क़ाद-ओ-मुहक़्क़िक़ीन की मतबूआत पर इनामात की स्कीम मतबूआत (छपा हुआ)पर इनामात बराए साल 2008 ता 2011 के सिलसिला में मजऱ् ये आलामीया मौरर्ख़ा 14 सितंबर 2012 के मुताबिक़ उर्दू एकेडेमी को शायरी , तन्क़ीद-ओ-तहक़ीक़ , फ़िक्शन , तंज़-ओ-मज़ाह और मुतफ़र्रिक़ ज़मरों में जुमला 184 किताबें वसूल हुई थीं जिन में से जुमला 120 किताबों को इनामात के लिए मुंतख़ब किया गया है ।

प्रोफ़ैसर एसए शकूर डायरैक्टर सैक्रेटरी उर्दू एकेडेमी आंधरा प्रदेश ने इस सिलसिला में तफ़सीलात बताते हुए कहा कि उर्दू एकेडेमी ने साल 2008 ता 2011 चार साल के दौरान तबा शूदा किताबों पर इनामात दीए जा रहे हैं । उन्हों ने बताया कि इस ख़सूस में माह सितंबर 2012 में आलामीया जारी किया गया था और मुक़र्ररा आख़िरी तारीख़ तक चार साल के दौरान मुख़्तलिफ़ ज़मरों में तबा शूदा जुमला 184 किताबें वसूल हुई थीं ।

इन किताबों के इनामात के इंतिख़ाब के लिए नामवर असातिज़ा , स्कालरस-ओ-माहिरीन की कमेटी तशकील दी गई थी । कमेटी ने इन किताबों की मुकम्मल जांच कर के जुमला 120 किताबों को इनाम का मुस्तहिक़ क़रार दिया । डायरैक्टर सैक्रेटरी ने बताया कि मतबूआत(छपा हुआ) पर इनामात की स्कीम के तहत इनाम अव्वल 8000 रुपय , दोम 6000 रुपय , और सोम 5000 रुपय रखा गया है

उन्हों ने कहा कि तमाम इनाम याफ़तगान को बज़रीया पोस्ट इत्तिला दी जा रही है जिस में उन से ख़ाहिश की गई है कि अपने इनामात-ओ-तौसीफ नामे सदर दफ़्तर उर्दू एकेडेमी आंधरा प्रदेश चौथी मंज़िल हज हाइज़ नामपली हैदराबाद से हासिल कर लीं ।

डायरैक्टर सैक्रेटरी ने इनाम याफ़तगान की शनाख़्त के लिए उन्हें रवाना करदा लीटर अपने साथ रखने की गुज़ारिश की है ।