उर्दू यूनीवर्सिटी में बदउनवानीयों के ख़िलाफ़ नुसरत मुही उद्दीन की जद्द-ओ-जहद को खिराज

हैदराबाद16 अप्रैल(सियासत न्यूज़)मौलाना आज़ाद नैशनल यूनीवर्सिटी ऐक्शन‌ कमेटी के ज़ेर-ए-एहतिमाम मौलाना आज़ाद हाल बाग़ आम्मा में कामरेड अल्हाज नुसरत मुही उद्दीन का ताज़ियती जलसा मुनाक़िद किया गया ।

मौलाना हामिद हुसैन शतारी सय्यद अज़ीज़ पा शाह तेलगुदेशम क़ाइदीन अबदुलहकीम रहीम उल्लाह ख़ान नियाज़ी मुहम्मद यूसुफ़ डाक्टर शेख़ नासिर वली अल्लाह कादरीइफ़्तिख़ार उद्दीन अहमद ऐडवोकेटके इलावा दीगर ने भी इस जलसा-ए-ताज़ियत से ख़िताब करते हुए मरहूम कमीयूनिसट क़ाइद को भरपूर ख़िराज-ए-अक़ीदत पेश किया।

जलसा में मौजूद क़ाइदीन ने मरहूम को रास्त और बॉलर अस्त कई तंज़ीमों से वाबस्ता शख़्सियत क़रार देते हुए कहा कि मौलाना आज़ाद नैशनल उर्दू यूनीवर्सिटी में जारी बे क़ाईदगियों बिलख़सूस उर्दूदां तबक़ा के साथ होने वाली नाइंसाफ़ीयों के ख़िलाफ़ नुसरत मुही उद्दीन की जानिब से की जाने वाली जद्द-ओ-जहद मरहूम के लिए एक बड़ा चयालनज था-ओ-ह अपनी ज़िंदगी की आख़िरी सांस तक मानव में जारी बे क़ाईदगियों के ख़िलाफ़ जद वजहद करते रहे ।

मुक़र्ररीन ने मौलाना आज़ाद नैशनल उर्दू यूनीवर्सिटी की अज़मत रफ़्ता की बहाली के लिए मरहूम नुसरत मुही उद्दीन की जानिब से की जाने वाली काविशों को जारी रखने के अज़ाइम का इज़हार भी किया ।

जलसा की कार्रवाई डाक्टर अब्दुलहक़ फ़र्ख़ ने चलाए और मरहूम की मग़फ़िरत के लिए इजतिमाई दुआ पर जलसा का इख़तताम अमल में आया।