एम पी के ऐस राव की सोनिया गांधी से मुलाक़ात

हैदराबाद 18 अप्रैल : ( सियासत न्यूज़ ) : कांग्रेस एम पी मिस्टर के सांबा शेवा रा ने आज पार्टी सदर मिसिज़ सोनीया गांधी से मुलाक़ात की ।

गवर्नर कोटा में अपनी दुख़तर को ऐम अलसी बनाने का मुतालिबा किया । अस्तीफ़ा से दस्तबरदार होने के बाद बिलआख़िर कांग्रेस सदर सोनीया गांधी से के ऐस रा ने मुलाक़ात की जिन्हों ने मर्कज़ी वज़ारत में अदम शमूलीयत पर पार्लीमैंट की रुकनीयत से अस्तीफ़ा दे दिया था । वज़ीर-ए-आज़म ने के ऐस आर को मुलाक़ात का मौक़ा दिया था ।

मगर सोनीया गांधी ने नहीं दिया । आज तक़रीबन आधे घंटे तक मिस्टर के ऐस रा ने मुलाक़ात की और अपनी दुख़तर नागी को गवर्नर कोटा में ऐम अलसी बनाने का मुतालिबा किया ।

उन्हों ने कहा कि वो तवील अर्से से कांग्रेस ख़िदमात अंजाम दे रहे हैं । उन्हें वज़ारत में भी शामिल नहीं किया गया कम अज़ कम उन की दुख़तर को ऐम अलसी बनाया जाये ।

इस के इलावा आइन्दा साल मुनाक़िद होने वाले आम इंतिख़ाबात के पेशे नज़र रियासत में ग़रीब अवाम के लिए बड़े मकानात तामीर करने की तजवीज़ पेश की ।

रियासत की सूरत-ए-हाल पर रोशनी डाली । रियासत की तक़सीम से कांग्रेस को नुक़्सान का दावा क्या । कांग्रेस ऐम पेज की टी आर इसमें शमूलीयत के ताल्लुक़ से अख़बारात में शाय ख़बरों पर भी रिपोर्ट पेश की ।