किरण कुमार हुकूमत की बदइंतिज़ामी से अवाम परेशान हाल

हैदराबाद ०‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍१ सितम्बर‌: ( सियासत न्यूज़ ) : किरण कुमार रेड्डी हुकूमत की बद इंतिज़ामियों के सबब रियासत के अवाम परेशान हैं और किसान ख़ुदकुशी पर मजबूर हो रहे हैं । तलगो देशम अरकान असैंबली मिस्टर ऐम वेंकटेश्वर राव‌ और मिसिज़ ओमा माधव रेड्डी ने आज प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब के दौरान ये बात कही ।

इन अरकान असैंबली ने रियास्ती हुकूमत पर इल्ज़ाम आइद किया कि हुकूमत की नाकाम पालिसीयों का शिकारअवाम बन रहे हैं । मिसिज़ ओमा माधव रेड्डी ने कहा कि रियासत में हुकूमत बर्क़ीसरबराही में ही नहीं बल्कि हर शोबा में नाकाम होचुकी है और बहुत जल्द रियासत का दीवालीया निकाल देगी ।

उन्हों ने बताया कि रियासत में किसान ख़ुदकुशी कररहे हैं लेकिन हुकूमत को होश नहीं आरहा है । मिसिज़ ओमा माधव रेड्डी ने बताया कि फ़ीस के मसला से तलबा , बर्क़ी से घरेलू ख़वातीन और किसान , महंगाई से हर शख़्स परेशान हैं लेकिन हुकूमत में शामिल वुज़रा ख़ुशहाल हैं चूँकि बदउनवानीयों के ज़रीया हासिल करदा दौलत के सबब वो अवामी तकालीफ़ को फ़रामोश करचुके हैं ।

मिस्टर ऐम वेंकटेश्वर राव‌ ने बताया कि तलगो देशम पार्टी को नलगनडा मैं ख़ुदकुशी करने वाले किसान से मुकम्मल हमदर्दी है । उन्हों ने बताया कि बाफ़िंदे और धान के किसान भी कई एक मसाइल का शिकार हैं लेकिन हुकूमत कारकर्दगी को बेहतर बनाने के बजाय अप्पोज़ीशन को तन्क़ीद का निशाना बनाने में मसरूफ़ है ।।