गुजरात फ़साद के मुल्ज़िमीन को सज़ा का ख़ैर मुक़द्दम : मुख़्तलिफ़ क़ाइदीन का ब्यान

हैदराबाद ।०‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍१ सितम्बर‌ : नरोडा पाटिया गुजरात फ़सादाद के मुजरिमीन को अदालत की जानिब से सज़ाएं सुनाए जाने का ख़ैर मुक़द्दम करते हुए सदर जमईता उल्मा हिंद आंधरा प्रदेश मौलाना हाफ़िज़ पैर शब्बीर अहमद ऐम अलसी ने कहा है कि येतारीख़ साज़ फ़ैसला है और इस से हिंदूस्तानी अदलिया का एतबार और वक़ार बुलंद हुआ है ।

उन्हों ने कहा कि इस घिनाओने और सफ़ाकाना जुर्म का इर्तिकाब करने वालों को जो सख़्त सज़ाएं दी गई हैं । इस से फ़साद करने वाले और फ़सादाद करवाने वाले शरपसंदअनासिर की हौसलाशिकनी होगी। सदर रियास्ती जमईता उल्मा ने कहा कि गुजरात फ़सादाद के और भी मुक़द्दमात के फ़ैसले आने हैं दस साल के तवील अर्सा बाद मुजरिमीन को कैफ़र-ए-किरदार तक पहुंचाया गया है ।

ज़रूरत है कि मुल्क में जहां कहीं भी फ़सादाद होते हैं तो ख़ातियों को इस किस्म की सज़ाएं दी जाएं ताकि फ़िकऱ्ापरस्त अनासिर कोसबक़ मिल सके और मुल्क में अमन-ओ-अमान तरक़्क़ी-ओ-ख़ुशहाली का माहौल बनाए रखा जा सके ।।

** सीनईर कांग्रेस क़ाइद जनाब मुहम्मद आरिफ़ उद्दीन ने जो अमन कमेटी के सरगर्म ओहदेदार भी हैं गुजरात फ़सादाद के मुजरिमीन को सज़ाएं सुनाए जाने के ऐलान का ख़ैरमुक़द्दम किया है और कहा है कि फ़सादी अनासिर को ख़ाह वो किसी भी रुतबा के हामिल हूँ और उन का किसी भी मज़हब से ताल्लुक़ हो इस किस्म की सज़ाएं दी जानी चाहिऐं । उन्हों ने कहा कि इस फ़ैसला से अदलिया पर एतिमाद बढ़ा है ।

अदालत ने साबिक़ क़ानून वज़ीरको सख़्त सज़ा सुनाकर एक मिसाल क़ायम की है ।।
** सदर नशीन इंडियन यूनीयन मुस्लिम लीग ए पी ग्रेटर हैदराबाद मुहम्मद वक़ार हुसैन ने नरोडा पाटिया मुस्लिम नसल कुशी मुक़द्दमा में गुजरात की साबिक़ा वज़ीर और बजरंग दल के मुक़ामी सदर बाबू बजरंगी के इलावा तीस लोगों को मुस्लमानों के क़तल-ए-आम का ज़िम्मेदार ठहराते हुए सुनाई गई सज़ा का ख़ैर मुक़द्दम करते हुए कहा कि ये फ़ैसला जमहूरीहिंदूस्तान का सब से अज़ीम फ़ैसला है । जिस में लाख कोशिशों सयासी असर-ओ-रसूख़ लगाने के बावजूद भी फ़िकऱ्ापरस्त ताक़तें गुजरात मुस्लिम नसल कुशी के मुजरिमीन को बचाना सके ।।