घरेलू साज़-ओ-सामान और दवा के इस्तिमाल से दो लड़के हलाक

हैदराबाद ।३१। अगस्त : ( सियासत न्यूज़ ) : घरेलू साज़-ओ-सामान की देख रुख़ में लापरवाही और ज़रूरी अशीया बिलख़सूस अदवियात का मकान में लापरवाही से रखना कमसिन बच्चों की हलाकत का सबब बन सकता है । अक्सर मकानात मैं मस्रूफ़ियत और काम के बोझ से परेशान ख़वातीन अशीया को बच्चों की पहूंच से दूर रखने में नाकाम होजाती हैं जो बच्चों की जान के लिए ख़तरा बन सकते हैं ऐसे ही दो अलहदा वाक़ियात में दो कमसिन बच्चे फ़ौत होगए । संतोष नगर और राजिंदर नगर पुलिस स्टेशन हदूद में येवाक़ियात पेश आए ।

जहां दो कमसिन बच्चे महिज़ ऐसी ही लापरवाही के सबब मौत का शिकार होगए । बच्चों की ख़ुशी और बच्चों की सेहत के लिए लाई गईं अदवियात ही बच्चों की मौत का सबब बन गईं । ऐसे ही वाक़िया में जो संतोष नगर पुलिस स्टेशन हदूद में पेश आया । जहां 3 साला उफान वज़नी दरवाज़ा ऊपर गिरने से फ़ौत हो गया ।

उफान क़लंदर नगर संतोष नगर के साकन मुहम्मद जानी पाशाह का बेटा था । पेशा से हीलत सर्वेंट मुहम्मद जानी पाशाह ने एक वज़नी दरवाज़ा मकान की दीवार से जुड़ा कर रखा था कि इन का तीन साला लड़का जो इस दरवाज़े के वज़न और इस के नुक़्सान से बेख़बर था खेलते खेलते दरवाज़ा के क़रीब पहूंच गया और हादिसाती तौर पर दरवाज़े की ज़द में आकरशदीद ज़ख़मी होगया । जिस को फ़ौरी तौर पर हॉस्पिटल मुंतक़िल किया गया जहां दौरान-ए-इलाज उस की मौत होगई । दूसरे वाक़िया में जो राजिंदर नगर पुलिस स्टेशन हदूद में पेश आया ।

3 साला अनू जो हैदर गौड़ा के साकन साईलो का बेटा था ज़्यादा मिक़दार में दवा के इस्तिमाल से फ़ौत होगया । साईलो का ताल्लुक़ दोमाज़ला रंगा रेड्डी से बताया गया है ।

जो हैदरगुड़ा के इलाक़ा में रहता था कल शाम इस का तीन साला लड़का अनू मकान में मौजूदा अदवियात में से एक दवा का ज़्यादा मिक़दार में इस्तिमाल करलिया जिस से इस की सेहत ख़राब हो गई और इस कमसिन को फ़ौरी तौर पर हॉस्पिटल मुंतक़िल किया गया जहां दौरान-ए-इलाज उस की मौत होगई । दोनों ही वाक़ियात में पुलिस ने मुक़द्दमात दर्ज करलिए हैं और मसरूफ़ तहक़ीक़ात है ।