तेलंगाना भवन पर स्याह पर्चम(काला झंडा) लहराया गया : यौम दग़ा बाज़ी का एहतिमाम(व्यवस्था)

हैदराबाद०२नवंबर, ( सियासत न्यूज़) तलंगाना राष़्ट्रा समीती के हेडक्वार्टर तलंगाना भवन पर आज यौम दग़ा बाज़ी के तहत स्याह पर्चम लहराया गया। सदर टी आर इसके चन्द्र शेखर राव ने पार्टी क़ाइदीन और कारकुनों से अपील की कि वो यक्म नवंबर को यौम तासीस आंधरा प्रदेश की तक़ारीब(सभा) यौम दग़ा बाज़ी के तौर पर मनाएं।

पार्टी के सीनीयर क़ाइद और साबिक़ वज़ीर(पूर्व मंत्री) एन नरसिम्हा रेड्डी ने स्याह पर्चम लहराया। उन्हों ने टी आर उसका पर्चम भी लहराया। इस मौक़ा पर ख़िताब करते हुए इन नरसिम्हा रेड्डी ने कहा कि मुत्तहदा आंधरा प्रदेश में तलंगाना के साथ हर शोबा में नाइंसाफ़ीयां हुई हैं और तलंगाना रियासत के क़ियाम के बाद ही तलंगाना के साथ इंसाफ़ होगा। उन्हों ने कहा कि नवंबर की 5और 6तारीख़ को करीमनगर में होने वाले दो रोज़ा तो सेवी इजलास(बैठक‌) में पार्टी आइन्दा की एहितजाजी हिक्मत-ए-अमली(कूटनीति)तय‌ करेगी।

इजलास में ऐम ईल अज़ पोलीट ब्यूरो अरकान आमिला क़ाइदीन और सीनीयर क़ाइदीन हिस्सा लेंगी। उन्हों ने कहा कि टी आर उसका क़ियाम अलहदा रियासत के हुसूल के मक़सद से हुआ है और तलंगाना के हुसूल तक जद्द-ओ-जहद जारी रहेगी। उन्हों ने कहा कि तलंगाना तहरीक(आन्दोलन‌) में शिद्दत पैदा हो चुकी है और दीगर जमा