तेलंगाना मॆं तेलगुदेशम पार्टी को एक और मर्तबा बोहरान मुम्किन

हैदराबाद। 16 अप्रैल (सियासत न्यूज़) तेलगुदेशम पार्टी इलाक़ा तलंगाना में एक मर्तबा फिर बोहरान का शिकार होने जा रही है । तलंगाना मसला पर पार्टी की जानिब से वाज़िह मौक़िफ़ इख़तियार ना किए जाने के सबब तलगो देशम के टिकट पर मुंतख़ब होने वाले अरकान असैंबली ने तलंगाना की हिमायत में पार्टी से अलहिदगी इख़तियार कर ली थी और इस बोहरान की सूरत-ए-हाल को देखते हुए पार्टी ने मसला तलंगाना पर वाज़िह मौक़िफ़ इख़तियार किया।

इस के बावजूद भी तेलगुदेशम पार्टी में मौजूद इलाक़ा तलंगाना के अरकान असम्बली को पार्टी क़ियादत के फ़ैसला पर भरोसा नज़र नहीं आरहा है चूँकि ज़िला करीमनगर से ताल्लुक़ रखने वाले दो अरकान असम्बली मिस्टर ऐस दिवया और मिस्टर जी कमला कर के टी आर इसमें शमूलीयत इख़तियार करने के इमकान के साथ ही तेलगुदेशम पार्टी में एक नए बोहरान का आग़ाज़ हो चुका है ।

सदर तलगो देशम मिस्टर एन चंद्रा बाबू नायडू ने मर्कज़ी वज़ारत-ए-दाख़िला की जानिब से तलब करदा इजलास में पार्टी नुमाइंदों के हमराह मकतूब रवाना करते हुए अलहदा सियासत की तशकील-ओ-रियासत की तक़सीम की हिमायत की थी लेकिन इस के बावजूद पार्टी अरकान असम्बली के तर्क-ए-ताल्लुक़ के इमकानात से शुबहात पैदा होने लगे हैं।

सीनीयर पार्टी क़ाइदीन सदर तेलगुदेशम के रफ़क़ा मिस्टर नायडू तवील पद यात्रा के सबब ये तसव्वुर करने लगे थे कि पार्टी बोहरानों से बाहर निकलने के बाद मिस्टर नायडू की यात्रा से पार्टी को ज़बरदस्त फ़ायदा हासिल हुआ है जो कि 2014 -ए-में तलगो देशम पार्टी के लिए हसूल-ए-इक्तदार की वजह बिन सकता है लेकिन तलंगाना के लिए शुरू हो रहे इस बोहरान के बाद तलगो देशम पार्टी को मज़ीद दुशवारीयों का सामना करना पड़ सकता है चूँकि इन दो अरकान असैंबली के असरात दीगर अरकान असैंबली पर भी मुरत्तिब होंगे और अवामी दबा में भी इज़ाफ़ा हो सकता है।