दुबई में एन आर आई कान्फ़्रैंस, टी हरीश राव‌ मदऊ

हैदराबाद । २९ दिसंबर : ( रास्त ) : टी हरीश राव‌ रुकन असैंबली-ओ-टी आर ऐस क़ाइद को मुमताज़ एन आर आई ख़ुदादाद ख़ां ( दुबई ) ने तलंगाना हामी यन आर आईज़ की ख़ुसूसी कान्फ़्रैंस में शिरकत के लिए मदऊ किया है । इस से क़बल अमरीका , लंदन में हरीश राव‌ ने तलंगाना हामीयों के जलसे बड़े पैमाने पर मुनाक़िद किए जिस में शुरका का ग़ैरमामूली जोश-ओ-ख़ुरोश देखा गया ।

इस मौक़ा पर जनाब हरीश राव‌ ने मुख़्तलिफ़ सयासी जमातों की जानिब से तलंगाना की तशकील में पैदा करदा रुकावटों का तफ़सीली ज़िक्र किया और कहा कि कांग्रेस पार्टी तलंगाना तशकील ना दे तो इस का मुस्तक़बिल तमिलनाडु और मग़रिबी बंगाल की तरह हो जाएगा ।

जहां कांग्रेस की हुकूमत का ख़ाब हमेशा के लिए सिर्फ़ ख़ाब हो कर रह जाएगा । उन्हों ने पेश क़ियासी की कि अनक़रीब कई अहम क़ाइदीन टी आर इसमें शामिल होंगे । टी हरीश राव‌ की क़ियामगाह ( हैदराबाद ) में ख़ुदादाद ख़ां के एज़ाज़ में इशाईया तर्तीब दिया गया था जिस में ज़ाहिद अली ख़ां मुदीर सियासत , ज़फ़र जावेद , सय्यद मिस्कीन अहमद साबिक़ नायब सदर बलदिया सदी पेट , सय्यद ख़ुरशीद अहमद ( मीदक कॉलिज ) , अमानत ख़ां मौजूद थे ।

टी हरीश राव‌ ने दुबई कान्फ़्रैंस में शिरकत से इत्तिफ़ाक़ किया है उन के हमराह सय्यद मिस्कीन अहमद , अमानत ख़ान और दीगर टी आर ऐस क़ाइदीन शामिल होंगे ।।