पुराने शहर के नौजवानों की टी आर इसमें शमूलीयत

हैदराबाद।16 अप्रैल:(सियासत न्यूज़) तलंगाना राष़्ट्रा ये समीती की बढ़ती मक़बूलियत और अलैहदा रियासत तलंगाना तहरीक में संजीदा जद्द-ओ-जहद से मुतास्सिर होकर रियासत की दीगर सयासी जमातों से अलैहदगी इख़तियार करते हुए लोग टी आर इसमें शमूलीयत इख़तियार कर रहे हैं बिलख़सूस पुराने शहर का नौजवान तबक़ा को टी आर ऐस सरबराह के चन्द्र शेखर राओ की क़ियादत पर पूरा भरोसा है ।

टी आर एस पोलेट बेअर वर्कन वर्कन क़ानून साज़ कौंसल मुहम्मद महमूद अली आज़म पूरा में वाक़िया पार्टी एफिस में पुराने शहर के नौजवानों की टी आर इसमें शमूलीयत के मौक़ा पर इन ख़्यालात का इज़हार कररहे थे । उन्होंने कहा कि टी आर ऐस किसी भी ज‌मात या तंज़ीम को तलंगाना इलाक़ा में हरगिज़ बर्दाश्त नहीं करेगी।

उन्हों अवाम से अपील करते हुए कहा कि वो टी आर यस वाबस्ता होकर अलैहदा रियासत तलंगाना के लिए चलाई जा रही तहरीक को ताक़त बख़्शें ।

डबिर पूरा इलाक़े से तेलगुदेशम पार्टी के कारकुन उम्र बिन ऊद रियाज़ अहमद फ़राज़ उल-हक़ इसहाक़ यूसुफ़ मुहम्मद फ़ैज़ सय्यद शाहिद ख़ान ज़ुबैर उद्दीन मुहम्मद मज़हर उद्दीन और कई नौजवानों के नाम काबिल-ए-ज़िक्र हैं जिन्हों ने टी आर इसमें शमूलीयत इख़तियार की है।