बंजारा हिल्ज़ मैं आमता अलमुस्लिमीन से मुख़ातब करेंगे

हैदराबाद ।३१। अगस्त : बहुजन ऑफ़िस इम्पलाइज़ ऐंड वर्कर्स और तलंगाना प्रजा फ्रंट की जानिब से पसमांदा और अक़ल्लीयती तबक़ात के जायज़ हुक़ूक़ कीबाज़याबी के लिए रियास्ती महिकमा इंडस्ट्री , ए पी आई आई सी के दफ़्तर पर ज़बरदस्त एहितजाजी धरना मुनज़्ज़म किया गया जिस का मक़सद मुताल्लिक़ा महिकमा पसमांदा और अक़ल्लीयती तबक़ात के मुलाज़मीन के साथ की जा रही ना इंसाफ़ियों का ख़ातमा करने और मज़कूरा तबक़ात के मुक़ामी अफ़राद के महिकमा के तमाम ओहदों पर तक़र्रुर कोयक़ीनी बनाना था ।

स्टेट क्वार डैंटर तेलंगाना प्रजा फ्रंट ऐम वेद कुमार के इलावा टी जी औज़ क़ाइद सी विट्ठल , मुरली धर देश पांडे फ़ारवर्ड बलॉक , डी सरीनवास , बाला कृष्णा , सलीम अहमद महिकमा इंडस्ट्री की मुख़्तलिफ़ मुलाज़मीन तंज़ीमों के क़ाइदीन और कारकुन इस मौक़ा पर मौजूद थे । मिस्टर ऐम वेद कुमार ने महिकमा पर इल्ज़ाम आइद करते हुए कहा कि काबुल मुक़ामी मुलाज़मीन की मौजूदगी के बावजूद महिकमा के आली और आम ओहदों पर ग़ैर मुक़ामी अफ़राद का धड़ल्ले के साथ तक़र्रुर किया जा रहा है जब कि पूरे ख़ित्ता में ग़ैर मुक़ामी अफ़राद की इजारा दारीयों के ख़िलाफ़ अलहदा रियासत तलंगाना हामीमुसलसल एहतिजाज कर रहे हैं ।

उन्हों ने महिकमा की मन मानियों पर शदीद अफ़सोस काइज़हार करते हुए हालिया अर्सा में ग़ैर मुक़ामी अफ़राद के तक़र्रुर को फ़ौरी मंसूख़ करने का मुतालिबा किया ।

उन्हों ने कहा कि आउटसोर्सिंग के नाम पर किसी भी मुक़ाम के वर्कर कातक़र्रुर करलिया जा रहा है ताकि तेलंगाना के वर्कर्स को मौक़ा फ़राहम नहीं किया जा सके ।

उन्हों ने महिकमा की जानिब से इंडस्ट्री फ़रोग़ के नाम पर जिन सरकारी आराज़ीयात को इस्तिमाल और तरक़्क़ी दी जा रही है इस में भी एससी , एसटी , बी सी और अक़ल्लीयती तबक़ात की हिस्सादारी को यक़ीनी बनाया जाय ताकि सालों से तेलंगाना के वर्कर्स , मुलाज़मीन और ओहदेदारों के साथ ना इंसाफ़ीयाँ की जा रही हैं इस को दूर किया जा सके ।।