बालापुर मस्जिद के इन्हिदामी मुआमला में वक़्फ़ बोर्ड के रोल की मुज़म्मत : तंज़ीम इंसाफ़

हैदराबाद ०१ अगस्त‌ :तंज़ीम इंसाफ़ ने बाला पर मस्जिद के इन्हिदामी मुआमला में आंधरा प्रदेश वक़्फ़ बोर्ड के मुफ़ाहमाना रोल की सख़्त मुज़म्मत करते हुए कहा कि इस वाक़िया के ज़िम्मेदार चीफ़ ऐगज़ीक्यूटिव ऑफीसर क़रार पाते हैं क्यों कि वक़्फ़ बोर्ड के ओहदेदार सय्यद शब्बीर पाशाह की जानिब से दाख़िल करदा हलफनामा के दरपर्दा सी ई ओ के ही अहकामात मौजूद हैं ।

इंसाफ़ के क़ाइदीन जनाब सय्यद अली उद्दीन अहमद असद , जनाब सय्यद अमीर मुहम्मद अमजद और जनाब सय्यदहमीद उद्दीन अहमद महमूद ने कहा कि ख़ामोश अंदाज़ में वक़्फ़ बोर्ड हुकूमत और लैंड गिरा बरस के आगे सरख़म करते हुए मंशा-ए-वक़्फ़ की धज्जियां अड़ा रहा है । वक़्फ़ बोर्ड के ज़िम्मेदारों की ग़लतीयों को मुलाज़मीन के सर थोपा जाता है । ब्यान में कहा गया है किरियासत की कई वक़्फ़ ओक़ाफ़ी जायदादों की मुआमलत मैं तसाहुल लापरवाही ग़ैर ज़िम्मादाराना हरकात के लिए बोर्ड के मैंबरान चीरमन के इलावा चीफ़ ऐगज़ीक्यूटिव ऑफीसर जवाबदेह हैं । बाला पर की मस्जिद के इन्हिदाम के बाद दीगर इलाक़ों में भी लैंड गिरा बरस की हिम्मतें काफ़ी बढ़ गई हैं ।

शहर के अतराफ़ क़रीब-ओ-ज्वार की मसाजिद का ये हाल है तो फिर अज़ला दूर दराज़ गावो की ओक़ाफ़ी जायदादों का तहफ़्फ़ुज़ वक़्फ़ बोर्ड से किस तरह होगा । एक सवालिया अलामत है । तंज़ीम इंसाफ़ के क़ाइदीन ने कहा कि अफ़सोसनाक पहलू ये है कि वक़्फ़ के ज़िम्मेदार आली ओहदेदार हुकूमत की ख़ुशनुदी के एक नकाती मक़सद के तहत ही वक़्फ़ मुलाज़मीन को मोहरा के तौर पर इस्तिमाल करते हैं ।

तंज़ीम इंसाफ़ के इन क़ाइदीन ने इस तरह की धांदलियों बदउनवानीयों , बे क़ाईदगियों कोख़तन करने के लिए बुला लिहाज़ सयासी तंज़ीमी वाबस्तगी मुस्लमानों को आगे आने और वक़्फ़ जायदादों के तहफ़्फ़ुज़ के लिए वक़्फ़ बोर्ड को अमली इक़दामात करने के लिए दबाव‌ बढ़ाने की ख़ाहिश की और उम्मीद की कि वक़्फ़ बोर्ड के आली ओहदेदार ऐसी ग़लतियों का मुस्तक़बिल में इआदा ना करेंगे जो मुस्लमानों के इस्लाफ़ के मक़सद को नुक़्सान पहूँचाना है ।