राहुल गांधी को वज़ीर-ए-आज़म बनाया जाय डाक्टर शंकर राव‌ का मकतूब

हैदराबाद ३१ जुलाई : ( आई एन एन ) : साबिक़ रियास्ती वज़ीर डाक्टर पी शंकर राव‌ ने चीफ़ मिनिस्टर आंधरा प्रदेश मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी से पर ज़ोर ख़ाहिश की कि वो कांग्रेस लीजसलीचर पार्टी में कल हिंद जनरल सैक्रेटरी कांग्रेस कमेटी मिस्टर राहुल गांधीकुमलक का वज़ीर-ए-आज़म बनाने के लिए एक क़रारदाद मंज़ूर करें ।

इस ज़िमन में डाक्टर शंकर राव‌ ने चीफ़ मिनिस्टर को एक मकतूब बज़रीया फैक्स रवाना किया औरतवक़्क़ो ज़ाहिर की कि अगर राहुल गांधी मलिक का वज़ीर-ए-आज़म बनते हैं तो मुल्क में कांग्रेस पार्टी मुस्तहकम होगी । जिस से साल 2014 में मुनाक़िद शुदणी आम इंतिख़ाबात में कांग्रेस पार्टी को भारी अक्सरीयत से कामयाबी मिलेगी ।

डाक्टर शंकर राव‌ यहां अहाता असम्बली में अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए बताया कि मलिक के लिए राहुल गांधी की क़ियादत और रहनुमाई ज़रूरी है । उन्हों ने सदर कल हिंद कांग्रेस पार्टी श्रीमती सोनीया गांधी से ख़ाहिश की कि वो राहुल गांधी को हिंदूस्तान का वज़ीर-ए-आज़म बनाने के लिए जल्द से जल्द क़दम उठाएंगी ।

डाक्टर शंकर राव‌ ने अपना मकतूब चीफ़ मिनिस्टर आंधरा प्रदेश के इलावा सोनीया गांधी के सयासी मुशीर अहमद पटेल , ए आई सी सी जनरल सैक्रेटरी डग वजए सिंह और रियास्ती सयासी उमूर के इंचार्ज-ओ-मर्कज़ी वज़ीर ग़ुलाम नबी आज़ाद को भी बज़रीया फ़याकस रवाना किया है ।।