सदर मर्कज़ी अंजुमन महदीह का इज़हार-ए-तशक्कुर

हैदराबाद ०१ नवम्बर: अल्हम्दुलिल्ला इमसाल ईद-उल-अज़हा के मुबारक-ओ-मसऊद मौक़ा पर मर्कज़ी अंजुमन महदीह को बिरादरान मिल्लत की जानिब से कसीर तादाद में चर्म हाय क़ुर्बानी वसूल हुए ।

जनाब आदिल मुहम्मद ख़ान महदवी सदर मर्कज़ी अंजुमन महदवीह और काबीना-ओ-इंतिज़ामी के अराकीन ने इन तमाम अवनयन की ख़िदमत में हदया तशक्कुर पेश करते हुए अल्लाह रब अलाज़त की बारगाह में दुआ करते हैं कि अल्लाह तमाम अतीया दहिंदगान और बिरादरान की इबादात और उन की क़ुर्बानी को क़बूल फ़रमाए और उन्हें इस का अज्र अज़ीम अता फ़रमाए और अल्लाह तबारक-ओ-ताली से इलतिमास है कि मुसलमानान आलम को अपने फ़ज़ल-ओ-करम से नवाज़े और अपने हिफ़्ज़-ओ-अमान में रखे ।

अंजुमन महदवीह की जानिब से हैदराबाद के इलावा बैरून हैदराबाद के 17 दीनी मदारिस को इमदाद इजरा की जाती है और इस के इलावा मुख़्तलिफ़ मदारिस में कलाम पाक हिफ़्ज़ करने वाले हुफ़्फ़ाज़ को माहाना इमदाद अज्र-ए-की जाती है और बेवाओ को माहाना वज़ीफ़ा इजरा किया जाता है ।

अंजुमन महदवीह ने उर्दू अख़बारात के मुदीर इन आली की ख़िदमत में खासतौर से हदया तशक्कुर पेश करते हैं कि जिन्हों ने अंजुमन से रवाना करदा न्यूज़ को अपने अख़बारात में शाय किया जिस के लिए हम उन के ममनून-ओ-मशकूर हैं और उम्मीद की जाती है कि मर्कज़ी अंजुमन महदवीह से तआवुन(सहायता) फ़रमाते रहेंगे ।