सुधाकर रेड्डी की राहुल गांधी से मुलाक़ात

हैदराबाद ‍३१अगस्त (सियासत न्यूज़) साबिक़ रियास्ती यूथ कांग्रेस सदर सुधाकर बाबू ने आज दिल्ली में राहुल गांधी से मुलाक़ात करते हुए रियासत के दागदार वुज़रा के ख़िलाफ़ शिकायत की और किरण कुमार रेड्डी की काबीना में शामिल 9 वुज़रा पर जगन मोहन रेड्डी के जासूस होने का इल्ज़ाम आइद किया।

गुज़श्ता माह गांधी भवन में मुनाक़िदा यूथ कांग्रेस की हलफ़ बर्दारी तक़रीब में चीफ़ मिनिस्टर के सामने उन की काबीना में जगन के जासूसों की मौजूदगी का इन्किशाफ़ करते हुए ए पी यूथ कांग्रेस के साबिक़ सदर सुधाकर बाबू ने इन वुज़रा के ख़िलाफ़ अपनी तहरीक में शिद्दत पैदा करदी ही। अपने हमख़याल यूथ कांग्रेस क़ाइदीन का हैदराबाद में इजलास मुनाक़िद करने वाले सुधाकर बाबू ने जासूस वुज़राकी फ़हरिस्त चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी और सदर प्रदेश कांग्रेस बी सत्य ना रावना को पेश करते हुए उन के ख़िलाफ़ कार्रवाई का मुतालिबा किया था, ताहम दोनों क़ाइदीन की जानिब से मुसबत रद्द-ए-अमल हासिल ना होने पर आज उन्हों ने दिल्ली में राहुल गांधी से मुलाक़ात की और सुप्रीम कोर्ट से नोटिस हासिल करने वाले दागदार वुज़राकी कारकर्दगी से उन्हें वाक़िफ़ कराया।

उन्हों ने 9 वुज़रा पर जगन मोहन रेड्डी के जासूस होने का इल्ज़ाम आइद किया और कहा कि 2014-ए-के आम इंतिख़ाबात में ये वुज़रा वाईऐस आर कांग्रेस के टिकट पर मुक़ाबला करेंगी।

उन्हों ने अपने इस इद्दिआ की तसदीक़ के लिए वुज़रा के टेलीफ़ोन कालिस की तहक़ीक़ात पर ज़ोर देते हुए कहा कि जगन मोहन रेड्डी के जासूस सिर्फ़ काबीना तक महिदूद नहीं हैं, बल्कि कई अरकान-ए-पार्लीमैंट और अरकान असम्बली भी जगन की जासूसी कर रहे हैं। उन्हों ने कांग्रेस पार्टी में नौजवानों की होसला अफ्ज़ाई के लिए अमली इक़दामात का मुतालिबा किया।