हुकूमत के हिस्सा की रक़म जारी करने से इत्तिफ़ाक़

हैदराबाद ३१ अगस्ता ( सियासत न्यूज़ ) सहाफ़ीयों के एहतिजाज से मजबूर होकर हुकूमत ने मेडि कलीम पालिसी केलिए हुकूमत के हिस्सा की रक़म फ़ौरी जारी करने से इत्तिफ़ाक़करलिया है । आंधरा प्रदेश यूनीयन आफ़ वर्किंग जर्नलिस्ट्स ने हुकूमत की जानिब से रक़मकी इजराई में ताख़ीर पर सख़्त इक़दाम करते हुए आज दफ़्तर कमिशनर-ओ-ताअलुकात-ए-आमा में सट इन एहतिजाज मुनज़्ज़म किया । सैंकड़ों सहाफ़ीयों ने इस एहितजाजी प्रोग्राम में हिस्सा लिया ।

आज सुबह 10.30 बजे से सहाफ़ी दफ़्तर कमिशनर इत्तिलाआत-ओ-ताअलुकात-ए-आमा पहूंचे और अपना एहतिजाज शुरू करदिया । सदर ए पीयू डब्लयू जे डी सोमा सुंदर जनरल सैक्रेटरी वाई नरेंद्र रेड्डी के इलावा सदर हैदराबाद यूनीयन आफ़जर्नलिस्ट्स ख़लील कादरी और सैक्रेटरी टी कोटि रेड्डी के इलावा यूनीयन के कई दीगर क़ाइदीन भी मौजूद थे ।

उन क़ाइदीन ने कहा कि चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर किरण कुमार रेड्डीवज़ीर फ़ीनानस मिस्टर उनम राम नारायण रेड्डी और वज़ीर-ए-इत्तलात-ओ-ताअलुकात-ए-आमा श्रीमती डी के अरूना के बारहा तीक़न के बावजूद ओहदेदारान की जानिब से रक़म की इजराई में उम्दा ताख़ीर की जा रही है ।

ओहदेदारों के इस रवैय्या से सहाफ़ती बर्दारी को कई मसाइल का सामना करना पड़ रहा है और हज़ारों सहाफ़ीयों की हीलत इंशोरंस पालिसी की मयाद ख़तन होचुकी है । इस के बावजूद ओहदेदारान रक़म की इजराई में टाल मटोल कर रहे हैं। सट इन एहतिजाज के दौरान ओहदेदारों के इस रवैय्या के ख़िलाफ़ नारे लगाए गए ।

डायरैक्टर इत्तिलाआत मिस्टर सुभाष गौड़ ने वहां पहूंच कर एहितजाजियों से मुलाक़ात की और तीक़न दिया कि अंदरून दो घंटे उन के मुतालिबा की यकसूई करदी जाएगी ।

सहाफ़ी वहीं बैठे रहे लेकिन शाम तक भी रक़म की इजराई अमल में नहीं आई । एहतिजाजको देखते हुए बिलआख़िर शाम में चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर किरण कुमार रेड्डी ने मुदाख़िलत की और ओहदेदारों को फ़ौरी ये रक़म जारी कर देने की हिदायत दी । मुताल्लिक़ा ओहदेदारों ने भी चीफ़ मिनिस्टर की हिदायत मौसूल होजाने और कल तक रक़म जारी कर दिए जाने का तीक़न दिया जिस के बाद इस सट इन एहतिजाज को ख़त्म‌ किया गया ।